اخبار ورزشیکشتی و وزنه برداری

وزنه برداری نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا| مدال های نقره و برنز ۷۳ کیلوگرم به ایران رسید

در رقابتهای دسته ۷۳ کیلوگرم وزنه برداری نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا مدال های نقره و برنز به ایران رسید.

به گزارش  پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، در ادامه رقابتهای وزنه برداری نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا، مسابقات دسته ۷۳ کیلوگرم رده سنی جوانان در گروه A برگزار شد که در این وزن، میرمصطفی جوادی و روح‌الله بیرالوند به مصاف حریفان خود رفتند.

در استارت لیست رقابتهای دسته ۷۳ کیلوگرم، اروین از اندونزی با رکورد ورودی ۳۲۰ کیلوگرم در جایگاه اول قرار دارد. لی از کره‌جنوبی و نگوین از ویتنام هر دو با رکورد ۳۱۰ کیلوگرم دوم هستند. جوادی با رکورد ۳۰۵ کیلوگرم در رتبه بعدی جای گرفته است. بیرالوند و وزنه‌بردار دیگر اندونزی با رکورد ورودی ۳۰۰ کیلوگرم در جایگاههای بعدی قرار دارند.

حرکت یک ضرب

در حرکت یکضرب ابتدا میرمصطفی جوادی روی تخته آمد و در اولین حرکت یکضرب، وزنه ۱۳۴ کیلوگرم را مهار کرد اما در حرکت دوم در مهار وزنه ۱۴۱ کیلویی ناموفق بود و در نهایت در حرکت سوم وزنه ۱۴۲ کیلویی را با موفقیت بالای سر برد تا به مدال نقره یکضرب دست پیدا کند

روح‌الله بیرالوند دیگر نماینده ایران در دسته ۷۳ کیلوگرم، در اولین حرکت یکضرب، وزنه ۱۳۴ کیلوگرم را مهار کرد اما در حرکت دوم وزنه ۱۴۱ کیلویی را انداخت اما در حرکت سوم این وزنه را بالای سر برد تا برنز یکضرب را برای خود قطعی کند.

بدین ترتیب در پایان حرکت یکضرب دسته ۷۳ کیلوگرم، رحمت اروین عبدالله از اندونزی با ۱۴۴ کیلوگرم در جایگاه نخست ایستاد و طلا گرفت و روح‌الله بیرانوند با ۱۴۲ کیلوگرم و میرمصطفی جوادی با  ۱۴۱ کیلوگرم به ترتیب دوم و سوم شدند تا مدالهای نقره و برنز یکضرب به ایران برسد.

حرکت دوضرب

حرکت دوضرب برای ایران با روح‌الله بیرالوند آغاز شد و او در اولین حرکت دوضرب، وزنه ۱۶۶ کیلوگرم را مهار کرد. بیرالوند در دومین حرکت دوضرب، موفق به مهار وزنه ۱۷۱ کیلوگرم شد اما در سومین حرکت دوضرب، وزنه ۱۷۸ کیلوگرم را انداخت تا با همان ۱۷۱ کیلو به کار خود خاتمه دهد.

میرمصطفی جوادی در حرکت اول دوضرب وزنه ۱۷۳ کیلوگرم را مهار کرد، در حرکت دوم دوضرب وزنه ۱۸۱ کیلوگرم را بالای سر برد اما در حرکت سوم دوضرب وزنه ۱۸۹ کیلوگرم را انداخت تا با همان ۱۸۱ کیلو به کار خود در دوضرب خاتمه دهد.

در پایان حرکت دوضرب دسته ۷۳ کیلوگرم، رحمت اروین عبدالله از اندونزی با ۱۸۵ کیلوگرم، میرمصطفی جوادی با ۱۸۱ کیلوگرم و روح‌الله بیرالوند با ۱۷۱ کیلوگرم به ترتیب اول تا سوم شدند.

بدین ترتیب در مجموع دسته ۷۳ کیلوگرم، رحمت اروین عبدالله از اندونزی با ۳۲۹ کیلوگرم بر سکوی نخست ایستاد و مدال طلا را بر گردن آویخت، میرمصطفی جوادی با ۳۲۹ کیلوگرم در جایگاه دوم ایستاد و نقره گرفت و میرمصطفی جوادی با ۳۱۳ کیلوگرم سوم شد و مدال برنز گرفت.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − 1 =

دکمه بازگشت به بالا