اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال جهانویژه‌های خبری

دورتموند با شکست پاری سن ژرمن به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید

تیم فوتبال دورتموند با پیروزی مقابل پاریس به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.
به گزارش پیشرو ورزش، در چارچوب دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه پارک دو پرنس شهر پاریس، تیم فوتبال پاری سن ژرمن و دورتموند به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر دورتموند به پایان رسید تا نماینده آلمان به فینال این رقابت راه یابد.
تک گل این مسابقه را متس هوملس در دقیقه ۵۰ به ثمر رساند. او در جام جهانی ۲۰۱۴ نیز باعث حذف فرانسه از جام جهانی شده بود تا به نوعی دوباره داغ دل فرانسوی‌ها را زنده‌ کند.
پاری سن ژرمن که ۴ سال پیش به فینال رسیده بود، این بار در شب خاموش امباپه و دمبله در پیروزی مقابل دورتموند در هر ۲ مسابقه ناتوان بود و حذف شد.
امباپه که پیشتر گفته بود انتهای فصل از پاریس می‌رود، پایان تلخی را با این تیم داشت. او در هر ۲ بازی نیمه نهایی جزء ضعیف‌ترین بازیکنان پاریس بود.
نقطه مهم این مسابقه فرصت سوزی عجیب زایر امری در دقیقه ۴۷ بود که در یک قدمی دروازه، توپ را به دیرک زد تا بزرگترین فرصت پاریس از دست برود.
البته پاریس در این مسابقه کم تیرک دروازه را به لرزه درنیاورد. امباپه، مندس و ویتینیا هر کدام یک بار توپشان به تیرک خورد!
در بازی رفت نیز تیرک دروازه مانع گلزنی پاریسی‌ها شد!

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =

دکمه بازگشت به بالا