اخبار ورزشیاسلایدر اصلیتوپ و تور

انتخابی هندبال المپیک: برتری ملی پوشان کشورمان مقابل کویت

تیم ملی هندبال ایران انتقام شکست در بازی های آسیایی هانگژو را در دوحه از کویت گرفت.
به گزارش پیشرو ورزش، در دومین بازی خود در رقابت های انتخابی المپیک پاریس مقابل کویت پرافتخار به میدان رفت و در یک تقابل جذاب و دیدنی توانست ۲۹ بر ۲۸ از سد حریف بگذرد و انتقام شکست مقابل این تیم در بازی های آسیایی هانگژو را بگیرد.

ملی پوشان هندبال ایران در نیمه نخست این دیدار درخشان ظاهر شدند و توانستند ضمن نمایش یک هماهنگی عالی و استفاده از فرصت های گلزنی در همان ابتدا پیش بیفتند و این نیمه را با برتری ۱۲-۱۷ به رختکن بروند.

کاپیتان مجتبی حیدرپور، افشین صادقی و محمدرضا اورعی چهره های درخشان این نیمه بودند که با هماهنگی عالی بارها دروازه حریف را باز کردند.

در نیمه دوم نیز ملی پوشان خوب شروع کردند اما هر چه گذشت کویت توانست اختلاف را کاهش دهد و در دقیقه ۱۲ نیمه دوم نتیجه را روی عدد ۱۹ مساوی کند و چند ثانیه بعد حتی پیش بیفتد اما گلزنی رضا عزتی، بازیکن جوان تیم‌ملی، بازی را به تساوی ۲۲-۲۲ رساند.

پس از آن بازی پایاپای پیش رفت اما در دقیقه ۲۵ نیمه دوم برتری ایران به دو گل اختلاف رسید و در دقیقه ۲۹ نیمه دوم ملی پوشان نتیجه را به ۲۹ رساندند و در نهایت این دیدار با برتری ۲۹ بر ۲۸ ایران به پایان رسید.

رضا عزتی در نیمه دوم عالی ظاهر شد و بارها دروازه حریف را گشود، ضمن اینکه نجات چندین باره دروازه توسط محمد سیاوشی از نکات بارز این دیدار بود

لازم به ذکر است پیش این بازی ۲ دیدار برگزار شد که طی آن کره جنوبی با نتیجه ۲۹ بر ۲۷ از سد عربستان گذشت و امارات متحده عربی ۳۱ بر ۳۰ چین را شکست داد.

دیگر مسابقه امروز تقابل مهیج ژاپن با بحرین است که از دقایقی دیگر آغاز می شود. در آخرین دیدار روز دوم رقابت‌های هندبال انتخابی المپیک پاریس، قطر با هند بازی می کند.

لازم به یادآوری است تیم‌های شرکت کننده در مسابقات انتخابی المپیک پاریس فردا استراحت می کنند و این رقابت ها از روز شنبه از سر گرفته می‌شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا