اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

معاون وزیر ورزش: نباید به کرامت خانم‌ها در ورزشگاه خدشه وارد شود

معاون قهرمانی و وزرش حرفه‌ای وزارت ورزش در خصوص حکم بازی پرسپولیس و سپاهان واکنش نشان داد.
به گزارش پیشرو ورزش، شروین اسبقیان در حاشیه فینال جام یونس شکوری در خصوص حکم برگزاری بازی‌های سپاهان و پرسپولیس فقط با حضور بانوان تماشاگر در فصل آینده که توسط کمیته انضباطی روز گذشته اعلام شد، اظهار داشت: کمیته انضباطی مستقل است و ما در رابطه با وضعیت حضور خانم‌ها و مسائل فرهنگی انتظار داریم مدیرعاملان باشگاه‌ها دغدغه فرهنگی داشته باشند.
وی افزود: نباید به کرامت خانم‌ها خدشه‌ای وارد شود و تمام تلاش وزارت و مجموعه فدراسیون این است که فضایی ایجاد شود که خانم‌ها در آرامش در ورزشگاه‌ها حاضر شوند. بدیهی است که قانون شکنی ممکن است به صرف و صلاح وضعیت کشور نباشد.
اسبقیان در خصوص حرکت روز گذشته شهربانو منصوریان در مراسم تجلیل از مدال‌آوران گفت: رئیس فدراسیون ووشو توضیح دادند و دلخوری وجود ندارد و مشکل خاصی وجود ندارد.
معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص اعتراض یک فرد از اهالی فوتبال ۷ نفره اظهار داشت: او گفت که تیم فوتبال ۷ نفره کم توانان ذهنی مورد توجه قرار نگرفته است و من از او پرسیدم در این باره تا به حال با من صحبت کردی که گفتند نه و من گفتم که شنبه بیا با هم صحبت کنیم. او گله مند است که فوتسال ۷ نفره کم توانان ذهنی مورد توجه قرار نگرفته است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 15 =

دکمه بازگشت به بالا