اخبار ورزشیفوتبال ایران

گل‌محمدی در تمرین امروز شرکت می‌کند

سرمربی مستعفی پرسپولیس در تمرین امروز تیمش شرکت می‌کند.

به گزارش پیشرو ورزش، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس قرار است از عصر امروز پس از پنج روز تعطیلی پیگیری شود.

یحیی گل‌محمدی که پس از اتفاقات دربی پایتخت بر این باور بود که تلاش های زیادی برای جلوگیری ششمین قهرمانی تیمش صورت گرفته و تصمیمات داوری در این فصل بارها به ضرر پرسپولیس و به سود تیم‌های دیگر گرفته شده پس از بازی جنجالی با استقلال با انتشار یک استوری اینستاگرامی از این تیم خداحافظی کرد.

با این وجود بررسی همه جوانب امر، پیگیری‌های مدیریت باشگاه و درخواست های مداوم هواداران و پیشکسوتان سبب شد سرمربی پرسپولیس تصمیم بگیرد باز هم به فعالیت خود در این تیم ادامه بدهد.

برهمین اساس گل‌محمدی تصمیم دارد فردا در آغاز مجدد تمرینات تیمش شرکت کند و این تمرین در غیاب پنج بازیکن پرسپولیس در تیم ملی کشورمان و همچنین، شرزود تمیروف، منوچهر صفروف و وحدت هنانوف که برای همراهی تیم های ملی ازبکستان و تاجیکستان در جام نوروز در اردوی تیم خود هستند، زیر نظر سرمربی تیم برگزار خواهد شد تا نگرانی‌های اخیر درباره قطع همکاری گل محمدی و پرسپولیس برای هواداران این تیم به پایان برسد.

پرسپولیس ۱۵ فروردین در هفته بیست و چهارم لیگ برتر میهمان هوادار است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =

دکمه بازگشت به بالا