اخبار ورزشیکشتی و وزنه برداری

وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان؛ ۳ مدال برنز عزیزی در دسته ۱۰۲ کیلوگرم +عکس

نماینده دسته ۱۰۲ کیلوگرم کشورمان در رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان در فیجی موفق به کسب ۳ مدال‌ برنز شد.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، در ادامه مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۱۹ جوانان جهان که با حضور ۲۴۸ وزنه بردار از ۴۷ کشور دنیا، از شنبه ۱۱ خردادماه در فیجی آغاز شده است امیر عزیزی و علی قاسمی در دسته ۱۰۲ کیلوگرم روی تخته رفتند.

تیم ملی وزنه برداری جوانان ایران با ۱۰ وزنه‌بردار در این رقابتها شرکت کرده است که در آخرین روز این رقابت ها، مسابقات گروه A دسته ۱۰۲ کیلوگرم برگزار شد و عزیزی و قاسمی نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان رفتند که عزیزی با ثبت ۳۶۰ کیلوگرم موفق به کسب ۳ مدال برنز در حرکات یکضرب، دوضرب و مجموع شد.

* حرکت یکضرب:

عزیزی در حرکت اول یکضرب موفق شد وزنه ۱۶۰ کیلویی را مهار کند. وی در دومین تلاش نیز وزنه ۱۶۵ کیلوگرمی را بالای سر برد، اما حرکت سوم در مهار وزنه ۱۷۰ کیلوگرمی ناکام بود تا با همان ۱۶۵ کیلوگرم صاحب مدال برنز شود.
علی قاسمی دیگر نماینده کشورمان بعد از اینکه در مهار وزنه ۱۵۰ کیلویی ناکام بود در تلاش دوم این وزنه را مهار کرد، اما در سومین تلاش نتوانست وزنه ۱۵۹ کیلویی را بالای سر ببرد تا با همان ۱۵۰ کیلو پنجم شود.
 * دوضرب:
عزیزی در حرکات اول و دوم دوضرب، موفق به مهار وزنه ۱۹۵ کیلوگرمی نشد، اما در حرکت سوم، این وزنه را بالای سر برد تا به مدال‌های برنز دوضرب و مجموع برسد. عزیزی مجموع ۳۶۰ کیلوگرم را ثبت کرد.

 قاسمی دیگر نماینده کشورمان در این دسته ابتدا وزنه ۱۸۰ کیلوگرمی را بالای سر برد، اما در دومین تلاش در مهار وزنه ۱۸۷ کیلویی ناکام بود ولی در حرکت‌ سوم این وزنه را بالای سر برد تا با مجموع ۳۳۷ کیلوگرم به کارش پایان دهد.

نتایج دسته ۱۰۲ کیلوگرم:
۱٫ ایراکلی چخیدزه (گرجستان) : در حرکت‌یکضرب ۱۶۹کیلوگرم (نقره)، دوضرب ۲۰۱کیلوگرم (طلا) و مجموع ۳۷۱ کیلوگرم (طلا)
۲٫ آندری آرلیونکا (بلاروس) : در حرکت‌ یکضرب ۱۶۹کیلوگرم (طلا)، دوضرب ۲۰۱کیلوگرم (نقره) و مجموع ۳۷۰کیلوگرم (نقره)
۳٫ امیر عزیزی (ایران): درحرکت یکضرب ۱۶۵ کیلوگرم (برنز)، دوضرب ۱۹۵ کیلوگرم (برنز) و مجموع ۳۶۰ کیلوگرم (برنز)
۴٫ علی قاسمی(ایران) درحرکت‌یکضرب ۱۵۰ کیلوگرم (پنجم)، دوضرب ۱۸۷ کیلوگرم (چهارم) و مجموع ۳۳۷ کیلوگرم (چهارم)

انتهای پیام/ا

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =

دکمه بازگشت به بالا