اخبار ورزشیسایر اخبار

علاقمندی ۳ تنیسور مطرح جهان برای حضور در المپیک و نگرانی از شیوع کرونا

تنیسور مطرح جهان امروز اعلام کردند که مشتاق هستند تا در بازی های المپیک توکیو شرکت کنند اما آنها نگران شیوع کرونا هستند.

به گزارش پیشرو ورزش، نائومی اوساکا، رافائل نادال و نواک جوکوویچ تنیسورهای مطرح مردان و زنان جهان امروز اعلام کردند آنها مشتاق حضور در بازی‌های المپیک توکیو هستند که با یکسال تاخیر تابستان سال آینده برگزار می‌شود.

با این وجود، اوساکا قهرمان ۳ دوره گرنداسلم از نظرسنجی صورت گرفته در خصوص مخالفت ۸۰ درصدی شهروندان ژاپنی ابراز نگرانی کرد.

به دلیل شیوع ویروس کرونا در ژاپن چند شهر این کشور از جمله توکیو در حالت اضطراری به سر می‌برند. اوساکا ۲۳ ساله امیدوار است نماینده کشورش در بازی‌های المپیک توکیو باشد.

وی در این باره گفت: نگرانی من ایمنی عمومی مردم است زیرا شما کشور را به روی عموم جهان باز می‌کنید. همه از کشورهای مختلف به ژاپن پرواز می‌کنند. من فقط دوست دارم که مردم احساس امنیت کنند. بازی در المپیک برای من بسیار خاص است.

رافائل نادال مرد شماره ۳ جهان نیز اظهارات اوساکا را تکرار و ابراز امیدواری کرد که در المپیک بازی کند اما اظهار داشت که متخصصان بهداشت باید حرف آخر را بزنند.

وی در این باره عنوان کرد: کاری که ما باید انجام دهیم این است که فقط دستورالعمل‌های افرادی را که واقعاً دانش درستی از همه این مسائل دارند، دنبال کنیم.

نواک جوکوویچ مرد شماره یک جهان در ۳ المپیک بازی کرده و در بازی های پکن موفق به کسب مدال برنز شد. نماینده صربستان حضور در قدیمی‌ترین و سنتی‌ترین رویداد تاریخ ورزش را بزرگترین افتخار خوانده و مشتاق حضور در توکیو است.

وی گفت: شخصاً قصد دارم برای بازی‌های المپیک به توکیو بروم. واقعاً امیدوارم که المپیک اتفاق بیفتد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + شش =

دکمه بازگشت به بالا