اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

دیدار تیم ملی فوتسال ایران با پاراگوئه و کلمبیا

تیم ملی فوتسال کشورمان به برزیل سفر خواهد کرد تا به مصاف پاراگوئه و کلمبیا برود.

به گزارش پیشرو ورزش، احسان اصولی، عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال کفت: در راستای برنامه های فیفا دی و آمادگی هرچه بیشتر تیم ملی فوتسال در رقابتهای مهم پیش رو برنامه های مختلفی را برای تیم ملی در نظر گرفته ایم تا شاهد موفقیت بیش از پیش ملی پوشان کشورمان باشیم.

رییس کمیته فوتسال ادامه داد: تیم ملی ایران در تاریخ ۱۵ شهریور ماه اردوی خود را در مرکز ملی فوتبال شروع خواهد کرد و ۱۹ شهریور تهران را به مقصد برزیل ترک خواهد کرد تا در این کشور دو بازی اول خود را با تیم های پاراگوئه و کلمبیا انجام خواهد داد و پس از مرحله گروهی وارد مرحله حذفی می شود.

وی افزود: در تاریخ ۲۸ شهریور کاروان تیم ملی فوتسال به تهران باز خواهد گشت و خود را آماده بازیهای مقدماتی آسیا خواهد کرد که از ۱۵ مهر ماه در کشور قرقیزستان شروع خواهد شد.

بازیکنان کشورمان ۳ بازی در ۱۵ و ۱۷ و ۱۹ مهرماه با تیم های مالدیو ،لبنان و قرقیزستان دارند.

عضو هیات رییسه درباره انجام مسابقه در در فیفا دی که آذرماه است، گفت: دو بازی دوستانه با تیم ملی روسیه در تهران و در تاریخ ۲۷ و ۲۸ آذرماه برگزار خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: در واقع با انجام برنامه های فوق قصد داریم تا بهترین امکانات و شرایط را برای ملی پوشان فراهم کنیم تا در پیکار های مهم پیش رو موفق بود و برای ایران عزیز افتخار افرین باشند.

گفتنی است، مرحله مقدماتی جام ملت های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ با حضور ۳۱ تیم شرکت کننده در این رقابت ها برگزار می شود که طبق قرعه کشی انجام شده، تیم ملی ایران در گروه C با تیم های لبنان، قرقیزستان و مالدیو همگروه شده است.

این دیدارها در سالن بیشکک آره‌نای قرقیزستان برگزار خواهد شد.

این دوره از مسابقات جام ملت‌های آسیا مرحله انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ محسوب می‌شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا