اخبار ورزشیورزش تهران

جنوب شرق تهران صاحب زمین پدل خواهد شد

در نشست مسئولین هیئت اسکواش استان تهران، جنوب شرق و مجموعه ورزشی تختی تهران بر ساخت زمین پدل تاکید شد.

به گزارش پیشرو ورزش، در نشست محمد آران(رئیس هیئت اسکواش استان تهران) ، حسین شیرازی مقدم(رئیس هیئت اسکواش جنوب شرق تهران) و علی اسعدی راد(عضو هیأت رئیسه اسکواش جنوب شرق) با حمیدرضا حسین پور (مدیر مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی) بر ساخت و تجهیز زمین پدل با مدیریت هیئت اسکواش جنوب شرق تهران تبادل نظر شد.

همچنین طی برگزاری این نشست محمد آران نقطه نظرات خود را در خصوص ساخت یک باب زمین پدل در مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی واقع در شرق پایتخت بیان و حمایت هیئت اسکواش استان تهران را در این راستا اعلام کرد.

حمیدرضا حسین پور نیز گفت: هدف ما در این مجموعه ورزشی توسعه رشته های ورزشی و گسترش ورزش در بین شهروندان تهرانی و به خصوص علاقه مندان و ساکنین شرق پایتخت می باشد و ساخت زمین اختصاصی پدل در این مجموعه به جذب مخاطبین رشته ورزشی قرن ۲۱ کمک خواهد کرد.

پیرو این خبر مسئولین هیئت استان،جنوب شرق و مجموعه تختی از زمین های مورد نظر بازدید کردند و مقرر شد ساخت مجموعه پدل در جنوب شرق پایتخت در دستور کار قرار بگیرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا