اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران: تقسیم امتیاز ها حاصل رقابت نفت آبادان و نساجی

تیم فوتبال نساجی در هفته نوزدهم لیگ برتر پیروزی را مقابل صنعت نفت از دست داد.
به گزارش پیشرو ورزش، در ادامه دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۷:۴۰ امروز تیم‌های صنعت‌نفت و نساجی در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با تساوی یک بر یک تمام شد.
در شرایطی که این بازی تا دقیقه ۴+۹۰ به سود میهمان پیش می‌رفت، گل به خودی علیرضا رضایی سبب شد نساجی در دومین بازی پس از بازگشت الهامی هم در کسب پیروزی ناکام بماند و با ۱۲ امتیاز در قعرجدول باقی بماند‌.
تیم سهراب بختیاری‌زاده نیز در پنجمین بازی تحت هدایت این مربی بدون پیروزی ماند و با ۱۳ امتیاز موقت به رده چهاردهم صعود کرد.
داور: سعید رحیمی مقدم
کمک‌ها: محمد عطایی و مهدی سیفی
کارت زرد: علی یوسف، حسین شنانی، مصطفی احمدی، میثم تهی دست و محمد امین معیبدنژاد از صنعت نفت/ سعید آقایی، صابر حردانی و سید احسان حسینی از نساجی
کارت قرمز: محمدرضا یوسفی(۹+۹۰) و سهراب بختیاری‌زاده(سرمربی) از صنعت نفت/ ساکت الهامی(سرمربی) از نساجی
گل: علیرضا رضایی(۴+۹۰_ گل به خودی) برای نفت آبادان/ عرفان قهرمانی(۴۲_گل به خودی) برای نساجی
* پس از گل تساوی صنعت نفت، درگیری زیادی در کنار زمین به وجود آمد که سبب شد رحیمی مقدم یکی از نیمکت‌نشین‌های نفت را اخراج کند‌. همچنین در دقیقه ۸+۹۰ در شرایطی که آبادانی‌ها در موقعیت مسلم گلزنی قرار داشتند، ساکت الهامی به زمین آمد تا داور با خواباندن بازی او را هم از زمین اخراج کند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 3 =

دکمه بازگشت به بالا