اخبار ورزشیاسلایدر اصلیورزش های رزمی

بازی‌های کشورهای اسلامی: قهرمانی تیم‌ ملی تکواندو‌ مردان

تیم ملی تکواندو که در مسابقات قهرمانی آسیا در بخش مردان پایین‌تر از ازبکستان ایستاده بود، در بازی‌های کشورهای اسلامی این فاصله را جبران کرد و روی سکوی قهرمانی ایستاد.

به گزارش پیشرو ورزش،‏ بازی‌های کشورهای اسلامی در رشته تکواندو با حضور ۲۴۸ تکواندوکار از ۳۹ کشور به مدت چهار روز در شهر قونیه برگزار شد. تیم ملی تکواندو ایران در مجموع مردان و بانوان با کسب ۵ طلا، ۴ نقره و ۴ برنز عنوان قهرمانی را بدست آوردند، اما نکته مهم این دست آورد، قهرمانی مردان ایران در این رقابت ها بود.

در این دوره از مسابقات به غیر از تیم ملی کشور مصر که غایب این مسابقات بود، ازبکستان با همان تیم قدرتمندی که در آسیا قهرمان شده بود، ترکیه با همان تیمی که در گرندپری رم بهترین نتایج را گرفته بود و مراکش با نفرات اصلی خود به میدان آمده بودن، اما ایران با ترکیبی از جوانان به قونیه رفت و موفق شد بهتر از همه کشورهای مدعی حاضر در این مسابقات نتیجه بگیرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + چهار =

دکمه بازگشت به بالا