اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

واکنش دسته جمعی بازیکنان به استعفای مدیران استقلال

جمعی از بازیکنان تیم استقلال حمایت خودشان را از سرمربی و هواداران این تیم اعلام کردند.

به گزارش پیشرو ورزش، پس از اتفاقات تلخ اولین تمرین استقلال در فصل جدید، وضعیت نقل و انتقالات تابستانی آبی‌ها مورد انتقاد قرار گرفت و علاوه بر جواد نکونام، هواداران این تیم نیز صدای اعتراض خودشان را به گوش مدیران باشگاه و وزارت ورزش رساندند.

با بالا رفتن انتقادات و فشارها روی مدیریت باشگاه، علی امیری و حجت کریمی به دلیل کمبود پول استعفای خودشان را اعلام کردند تا بلاتکلیفی در استقلال به اوج خودش برسد.

شب گذشته جواد نکونام در واکنش به استعفای مدیریت و بلاتکلیفی تیم، عکسی را در فضای مجازی منتشر کرد و پس از او نیز جمعی از بازیکنان استقلال، عکس مذکور را بازنشر کردند.

با وجود اینکه نگرانی‌های هواداران استقلال پیرامون نقل و انتقالات فصل جدید به اوج خودش رسیده اما به نظر می‌رسد از صبح امروز هیچ اتفاقی در خصوص تعیین تکلیف مدیریت باشگاه رخ نداده و این مساله باعث شده که ازدحام استقلالی‌ها مقابل ساختمان این باشگاه بیشتر و بیشتر شود. هواداران استقلال که اکنون آتش خشم‌شان شعله ور شده امروز مقابل این باشگاه ضمن انتقاد از مدیریت در طی سالیان اخیر،  شعارهایی هم علیه برخی مسئولان ورزشی سر دادند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 20 =

دکمه بازگشت به بالا