اخبار ورزشیاسلایدر اصلیورزش جانبازان و معلولینویژه‌های خبری

بازی‌های پاراآسیایی هانگژو: کسب مدال های رنگارنگ برای کاروان ایران

چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی به صورت رسمی برای کاروان ایران آغاز شد و نمایندگان کشورمان شروع طوفانی داشتند.

به گزارش پیشرو ورزش، چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی به صورت رسمی از دوشنبه در شهر هانگژو چین برای کاروان ایران آغاز شد و نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

شروع رقابت های امروز برای نمایندگان ایران با قایقرانی همراه بود و قایقرانانان کشورمان در در دریاچه فویانگ مسابقه خود را آغاز کردند.

در اولین رقابت و در بخش کایاک زنان، فینال کلاس kl1 برگزار شد و سارا عبدالملکی در خط رقابت با قایقرانان سرسختی از کشورهای ژاپن، چین و هند قرار گرفت.

قایقران کشورمان با زمان یک دقیقه و ۱۳ ثانیه و ۵۹۴ صدم ثانیه در رده سوم ایستاد و از خط پایان عبور کرد و به مدال برنز رسید.

این رقابت ها امروز هم پیگیری خواهد شد.

 بهروزی راد از کسب مدال بازماند

 ادامه مسابقات قایقرانی بازی های آسیایی هانگژو امروز دوشنبه از ساعت ۳۰: ۹ به وقت محلی در دریاچه فویانگ پیگیری شد.

در رقابتی دیگر و در بخش کانو زنان، فینال کلاس vl3 برگزار شد و شهلا بهروزی راد در خط رقابت با قایقرانان از کشورهای هند، ازبکستان، چین، قزاقستان، ژاپن و هند قرار گرفت.

شهلا بهروزی راد در نهایت با اختلاف ۴۶ ثانیه با نفر اول از خط پایان عبور کرد و با قرار گرفتن در رده آخر از کسب مدال باز ماند‌.

پیش از این سارا عبدالملکی به مدال برنز کایاک kl1 رسیده بود.

امیرحسین علی‌پور اولین طلایی کاروان ایران شد

ملی‌پوشان پرتاب وزنه کلاس F11 ایران موفق به کسب مدال‌های طلا و نقره در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو شدند.

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از هانگژو ، مسابقات رشته پارادوومیدانی در مواد مختلف ، صبح امروز در استادیوم هوانگ لونگ پیگیری شد.

در ماده پرتاب وزنه کلاس F11 سه نماینده ایران به نام‌های مهدی اولاد، امیرحسین علی‌پور و حسن باجولوند به میدان رفتند.

در این رقابت که دو ورزشکار هندی و یک ورزشکار از قزاقستان نیز حضور داشتند ، علیپور با رکورد ۱۳.۹۲ متر قهرمان شد و نخستین طلای کاروان ایران را به ارمغان آورد.

همچنین مهدی اولاد با رکورد ۱۳.۳۰ متر در رده دوم ایستاد و صاحب مدال نقره شد.

دیگر ورزشکار ایران در این ماده یعنی حسن باجولوند با رکورد ۱۱.۶۰ متر به مقام چهارمی بسنده کرد و دستش به مدال نرسید.

صعود نمایندگان شنا به فینال

سه نماینده شنای ایران روز دوشنبه به مرحله فینال چهارمین دوره بازی های پاراآسیایی هانگژو صعود کردند.

شاهین ایزدیار در ماده ۱۰۰ متر قورباغه SB9 با ثبت زمان ۱:۱۷.۸۴ دقیقه در خط ۱ به مرحله پایانی راه یافت.

ابوالفضل ظریف پور و سینا ضیغمی نژاد دیگر نمایندگان ایران در رقابت های صبح امروز بودند  که موفق شدند به مرحله فینال همین ماده راه یابند.

ضیغمی نژاد با ثبت زمان ۱:۱۲.۵۷ در جایگاه نخست خط ۲ ایستاد و ظریف پور با زمان ۱:۲۱.۴۲ پنجم شد.

ضرب طلای زرین بر سینه حسین پور در رشته کانو

در چهارمین رقابت قایقرانان ایران و در بخش کانو مردان، فینال کلاس kl1 برگزار شد و سعید حسین پور در خط رقابت با قایقرانانی از کشورهای ژاپن، هند، چین، قزاقستان و کره جنوبی قرار گرفت.

سعید حسین پور در نهایت با کسب زمان ۵۰ ثانیه و ۴۶۸ صدم ثانیه از خط پایان عبور کرد  و مدال زرین طلا را بر گردن آویخت.

پیش از این هم سارا عبدالملکی به مدال برنز بانوان در کلاس kl1 دست یافت.

هاشمیه متقیان رکوردشکنی کرد و به مدال طلا رسید

هاشمیه متقیان و زینب مرادی موفق به کسب مدال‌های طلا و نقره در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو شدند.

در نخستین روز از مسابقات پارادوومیدانی در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو ، رقابت ماده پرتاب نیزه کلاس F56 برگزار شد؛ جایی که هاشمیه متقیان دارنده مدال طلای پارالمپیک توکیو و زینب مرادی دو ملی‌پوش کشورمان با حریفانی از فیلیپین ، ویتنام ، چین (۲ نفر) ، ازبکستان ، بحرین و هند (۲ نفر) به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابت هاشمیه متقیان بانوی ملی‌پوش ایران با رکورد ۲۲.۹۱ متر که در پرتاب سوم خود ثبت کرد و به مقام قهرمانی رسید و صاحب مدال طلا شد تا پس از امیرحسین علی‌پور، دومین طلایی کاروان فرزندان ایران لقب بگیرد. متقیان همچنین رکورد این ماده در بازی‌های پاراآسیایی را که پیش از این در اختیار خودش بود، به میزان ۲.۷۲ متر ارتقاء داد.

همچنین زینب مرادی که به عنوان آخرین ورزشکار این ماده پرتابهای خود را انجام داد، با رکورد ۲۲.۱۳ متر به مدال نقره دست یافت و صاحب مدال نقره در این دوره از بازی‌ها شد.

فاطمه منوچهری به مقام ششمی بسنده کرد

در ادامه روز نخست مسابقات پارادوومیدانی در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو ، ظهر امروز فاطمه منوچهری در ماده پرتاب وزنه کلاس F20 به میدان رفت.

منوچهری در این رقابت با رکورد ۹.۲۹ متر در رده ششم ایستاد و از دست‌یابی به مدال بازماند.

صعود بنی‌طبا به نیمه‌‌نهایی پاراجودو

سید میثم بنی‌طبا نماینده وزن ۶۰- پاراجودو کشورمان در کلاس J1 بازی‌های پاراآسیایی هانگژو توانست حریف ازبکستانی خود را شکست دهد و به نیمه نهایی راه پیدا کند.

سعید کوهکن دیگر نماینده ایران در وزن ۶۰- کلاس J2 مقابل حریف ازبک شکست خورد و حالا باید منتظر نتایج نماینده ازبکستان باشد تا در صورت راهیابی او به فینال، به مرحله شانس مجدد برود.

شکست ‌‌ملی‌پوش پاراتنیس روی میز ایران برابر حریف چین

روز دوم از رقابت‌های پاراتنیس روی میز در حالی شروع شد که مهدی رضاپور اولین نماینده ایران بود. او در بازی نخست از مرحله مقدماتی، مقابل حریفی از چین به میدان رفت که این بازی را با نتیجه سه بر صفر واگذار کرد. او در گروه D رقابت‌ها قرار دارد و در بازی دوم باید از ساعت ۳۰/۱۸ امروز به مصاف نماینده قزاقستان برود.
در روز دوم از رقابت‌های پاراتنیس روی میز، دهقان‌پور، جانفشان و غلامی هم برای ایران به میدان می‌روند.

قیصری فینالیست شد

ادامه مسابقات قایقرانی بازی های پارا آسیایی هانگژو امروز دوشنبه در دریاچه فویانگ پیگیری شد. در این رقابت و در بخش کایاک مردان، مرحله ماقبل فینال کلاس kl3 برگزار شد و مسعود قیصری به مصاف قایقرانانی از کشورهای ماکائو، ازبکستان، هند و چین رفت. قایقران کشورمان در نهایت پس از ورزشکاران ماکائو و ژاپن از خط پایان عبور کرد. فینال مسابقات فردا سه شنبه پیگیری خواهد شد.

شکست بانوان گلبال ایران مقابل ژاپن

تیم ملی گلبال زنان ایران صبح امروز در نخسین دیدار خود در مرحله گروهی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، به مصاف کره جنوبی رفت و با نتیجه  ۱۱ بر  ۲ نتیجه را واگذار کرد.  تیم گلبال بانوان ایران با ترکیب فاطمه قایدی، مریم حسام آبادی، ریزان دژآهنگ، زهرا عیدیان، رعنا نیازی ماکویی، معصومه ملایی درختجانی در این بازی ها حضور دارد. بانوان گلبالیست در دومین دیدار خود روز سه شنبه به مصاف چین میزبان می‌روند.

والیبال نشسته بانوان گام اول را محکم برداشت

تیم کشورمان در این مسابقه با ترکیب معصومه زارعی، فاطمه جهانی، بتول خلیل زاده، زهرا نجاتی، فرزانه حیدری و مهری فلاحی به عنوان لیبرو به میدان آمد.ست اول را شیرزنان ایرانی ۲۵-۱۰ بردند. ست دوم با نتیجه ۲۵-۱۱ به پایان رسید و در ست سوم نیز شاگردان لیلا بریانیان با نتیجه ۲۵-۶ به برتری رسیدند تا در گام اول برای همه رقبا خط و نشان بکشند.

دیدار بعدی تیم بانوان کشورمان فردا مقابل مغولستان خواهد بود که پیش از مسابقه ما در قدم اول مغلوب ژاپن شد.

مردان گلبال نتیجه را به ژاپن واگذار کردند

تیم ملی گلبال مردان ایران صبح امروز  (دو شنبه) در نخسین دیدار خود در مرحله گروهی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، به مصاف ژاپن رفت و با نتیجه ۱۳ بر  ۸ نتیجه را واگذار گرد. تیم گلبال مردان ایران با ترکیب خلیل شهریاری نسب، میلاد سوری،مهدی عباسی،مصطفی شهبازی،حسن جعفری، نعمت سرافراز  و با هدایت بهروز دوستی در این بازی ها حضور دارد. تیم ملی گلبال کشورمان که در دور پیشین بازی های پاراآسیایی موفق به کسب عنوان قهرمانی و نشان طلا شده بود در دومین دیدار خود روز سه شنبه به مصاف عراق میزبان می‌رود.

تیم ملی فوتبال نابینایان ایران برابر ژاپن متوقف شد

تیم ملی فوتبال نابینایان ایران که پس از یک دوره غیبت از بازیهای پاراآسیایی (۲۰۱۸ جاکارتا) به این بازیها برگشته بود، امروز دوشنبه در نخستین دیدار خود به مصاف تیم ملی ژاپن رفت و بدون گل متوقف شد. ملی پوشان کشورمان که با هدایت جواد فلفی گام در میدان گذاشتن در هر دو نیمه برتر از ژاپن بودند و موقعیت های زیادی را هم خلق کردند اما نتوانستند از آن استفاده کنند تا با تساوی بدون گل زمین را ترک کنند.

اولین رکابزن ایران از کسب مدال باز ماند

در ادامه روز نخست بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، ظهر امروز مسابقه پارادوچرخه سواری در ماده چهار کیلومتر تعقیبی انفرادی نابینایان برگزار شد و محمد دلیر ملی‌پوش کشورمان با حریفانش رقابت کرد. دلیر در پایان این مسابقه با زمان ۴:۵۵.۶۵۹ دقیقه در رده پنجم ایستاد و شانس حضور در دیدارهای رده‌بندی و فینال را از دست داد. ️در این ماده ورزشکاران کره جنوبی و مالزی فینالیست شدند و نمایندگان چین و اندونزی هم رقابت رده‌بندی را برگزار می‌کنند.

شروع کار شطرنج با ۱۱ برد

تیم ملی شطرنچ ایران که با ۱۶ ورزشکار در بازی‌های پاراآسیایی شرکت کرده، از صبح امروز رقابت‌هایش را آغاز کرد. در دور نخست این رقابت‌ها، ۱۶ ورزشکار ایران به میدان رفتند که در پایان ۱۱ برد، دو مساوی و سه شکست حاصل کار شطرنج‌بازان ایران در دور نخست بود. شطرنج ایران در این دوره از رقابت‌ها با ۷ ورزشکار زن و ۹ ورزشکار مرد در کلاس‌های B1، B2-B3 و P1 شرکت کرده است. ملی‌پوشان ایران در بخش استاندارد در هفت دور به مصاف رقبا می‌روند و سپس رقابت‌های خود را در بخش رپید آغاز می‌کنند. دومین مسابقه ورزشکاران عصر امروز از ساعت ۱۶ به وقت چین آغاز می‌شود. در بخش استاندارد، شطرنج‌بازها هر روز دو مسابقه را پشت سر می‌گذارند.

دختر تیرانداز در تفنگ بادی پنجم شد

در نخستین روز از بازی‌های پاراآسیایی هانگژو رقیه شجاعی ملی‌پوش پاراتیراندازی ایران در فینال تفنگ ۱۰ متر بادی زنان (کلاس SH1، R2) با کسب امتیاز ۱۸۴.۷ در رده پنجم ایستاد. او پیش از این در مرحله مقدماتی با رکورد ۶۲۳.۸ در رده چهارم ایستاده و فینالیست شده بود‌.

همچنین در این روز فائزه احمدی در تپانچه خفیف در رده پنجم ایستاد و اعلام کرد که سهمیه المپیک گرفته است.

شکست نماینده بوچیا مقابل ژاپن در پنالتی 

فرشید استجلو، ملی‌پوش بوچیا ایران در رقابت‌ با ورزشکار ژاپن، در پنالتی بازی را واگذار کرد. در روز دوم از رقابت‌های بوچیا در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، فرشید استجلو به عنوان اولین نماینده ایران به میدان رفت. استجلو که در کلاس BC4 مسابقه می‌دهد، با ایساکی شون از ژاپن مسابقه داد. در زمان قانونی، این بازی دو بر دو شد و در پنالتی، استجلو حریف ورزشکار ژاپن نشد.
در ادامه رقابت‌های امروز، ظریفه احمدی با ورزشکاری از قزاقستان مسابقه می‌دهد و مریم ملکی فلاح به مصاف نماینده چین می‌رود.

مدال نقره برای رضا حاتمی در دوی ۴۰۰ متر

رقابت فینال دوی ۴۰۰ متر کلاس T38 بعد از ظهر امروز در ورزشگاه هوانگ لونگ شهر هانگژو برگزار شد.

در این فینال ، رضا حاتمی ملی‌پوش کشورمان با حریفانی از عراق (۲ نفر)، چین و تیمور شرقی رقابت کرد و با زمان ۵۱.۸۴ ثانیه به مقام نایب قهرمانی رسید و صاحب مدال نقره شد.

این مدال در حالی بدست آمد که رکورد حاتمی ۶۹ صدم ثانیه کمتر از قهرمان این رقابت بود. او همچنین توانست رکورد شخصی خود را ارتقاء بدهد.

عبدالله پور در پاراتکواندو صاحب نشان برنز شد 

 مریم عبدالله پور نماینده وزن ۴۷- کیلوگرم پاراتکواندو کشورمان در بازی های پاراآسیایی در مرحله رده بندی برابر مولانا از قزاقستان قرار گرفت و با نتیجه ۳۸ بر ۱۴ پیروز شد و به نشان برنز بازی های پاراآسیایی هانگژو دست یافت.

او در این رقابت‌ها حریفی از هند را شکست داد اما مقابل فانگ کیتچا از تایلند شکست خورد و در مرحله رده بندی با قزاقستان مبارزه کرد و صاحب نشان برنز شد.

امان الله پاپی، چهارمین طلایی کاروان «فرزندان ایران»/ ملی‌پوش ایران رکوردشکنی کرد

در نوبت بعدازظهر از روز نخست بازی‌های پاراآسیایی هانگژو در کشور چین ، مسابقات دوومیدانی در ورزشگاه هوانگ لونگ پیگیری شد.

در ماده پرتاب نیزه کلاس F57 امان الله پاپی ملی‌پوش کشورمان حضور داشت و با حریفانی از اندونزی ، فلسطین ، ویتنام، هند و یمن رقابت کرد.

پاپی در این رقابت با ثبت رکورد ۴۹.۲۴ متر، ضمن شکست رکورد این ماده در بازی‌های پاراآسیایی (ارتقای رکورد به میزان ۶۴ سانتیمتر)، عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و چهارمین ورزشکار طلایی ایران در هانگژو لقب گرفت.

نجیمی مدال‌آور نقره در هانگژو

فینال رقابت دوی ۱۰۰ متر کلاس T11 بعد از ظهر امروز برگزار شد؛ جایی که وحید علی نجیمی ملی‌پوش کشورمان با حریفانی از عمان، سنگاپور ، تایلند ، تاجیکستان ، قزاقستان و لائوس (۲ نفر) مسابقه داد.

نماینده کشورمان که استارت خوبی هم زد و از همان ابتدا از بیشتر دونده‌ها پیش افتاد، با زمان ۱۱.۲۷ ثانیه به مدال نقره رسید و سکوی نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد. در این رقابت دوندگان تایلند و ازبکستان اول و سوم شدند.

طلای ناب پاراجودو بر گردن بنی‌طبا

 سیدمیثم بنی‌طبا در فینال وزن منهای ۶۰ کیلوگرم کلاس J1 پاراجودو برابر کاپیل پارمار از هند قرار گرفت و موفق شد با شکست دادن او، یک طلای ارزشمند برای کاروان فرزندان ایران در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو کسب کند.

بنی طبا در مرحله نخست موفق شده بود حریفی از ازبکستان را شکست دهد. او در مرحله نیمه نهایی نیز توانست به راحتی حریفی از اندونزی را از پیش رو بردارد تا در فینال مقابل حریف هندی‌اش قرا بگیرد. وی پیش از این در بازی‌های پاراآسیایی اینچئون موفق شده بود طلای تیمی را بر گردن بیاویزد. او در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا نیز به یک برنز دست یافته بود.

طلا و نقرۀ پرتاب دیسک زنان برای ایران

در ادامه علمکرد درخشان ملی‌پوشان پارادوومیدانی در روز نخست بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، دو مدال دیگر در پرتاب دیسک بانوان کسب شد.

در این ماده و در کلاس F53 ، الناز دارابیان با رکورد ۱۴٫۲۵ متر ، ضمن شکستن رکورد آسیا که پیش از این هم در اختیار خودش بود، صاحب مدال طلا شد و به مقام قهرمانی دست یافت.

همچنین حنان کعب امیر دیگر ملی‌پوش ایران در این رقابت ، با بهترین پرتابش به میزان ۱۱.۵۵ متر به مقام نایب قهرمانی رسید و صاحب گردن آویز نقره شد.

حسینی و جوادی در پاراتکواندو برنز گرفتند

در رقابت‌های های وزن ۵۲- کیلوگرم پاراتکواندو بازی های پاراآسیایی هانگژو مهدیه سادات حسینی به مصاف لی تفنگ از چین رفت و با نتیجه ۱۶ بر ۸ به پیروزی رسید و صاحب نشان برنز شد. نرگس جوادی هم در مرحله رده بندی موسکان از کشور هند را ۳۴ بر ۴ شکست داد و سوم شد.

در پایان روز نخست رقابت های پاراتکواندو بازی های پاراآسیایی هانگژو نمایندگان کشورمان سه مدال برنز کسب کردند.

برنز پاراجودو به کوهکن رسید

سعید کوهکن در مبارزه رده‌بندی وزن منهای ۶۰ کیلوگرم کلاس J2 پاراجودو برابر حریفی از کره جنوبی قرار گرفت و موفق شد با شکست دادن او، به مدال برنز بازی‌های پاراآسیایی برسد.

کوهکن در مرحله نخست مقابل حریف ازبک شکست خورد و با فینالیست شدن نماینده ازبکستان، به مرحله شانس مجدد رفت. نماینده کشورمان در شانس مجدد توانست حریف ژاپنی خود را شکست دهد و در ادامه با پیروزی برابر حریفی از کره جنوبی، به مدال برنز دست پیدا کند.

جانفشان برابر حریف تایلندی شکست خورد

در ادامه رقابت‌های پاراتنیس روی میز چهارمین دوره بازیهای پاراآسیایی عصر امروز (دوشنبه) حسن جانفشان در نخستین دیدار خود به مصاف حریفی از تایلند رفت و ۳ بر صفر شکست خورد. مسابقات پاراتنیس روی میز به صورت گروهی برگزار می‌شود و جانفشان باید با رقیب دیگرش نیز مسابقه بدهد تا تکلیفش برای صعود به مرحله بعدی این بازی‌ها مشخص شود.

ضیغمی نژاد و ایزدیار طلا و نقره صید کردند
سینا ضیغمی نژاد و شاهین ایزدیار روز دوشنبه در ماده ۱۰۰ متر  قورباغه SB9 بازی های پارا آسیایی هانگژو به مدال های خوشرنگ طلا و نقره دست پیدا کردند. ضیغمی نژاد با ثبت رکورد ۱:۰۸.۸۰ دقیقه به مدال طلای این ماده دست یافت. ایزدیار نیز با ثبت زمان ۱:۱۱.۱۰ مدال نقره گرفت و فورنگ لین چینی با زمان ۱:۱۱.۱۰ برنزی شد. ابوالفضل ظریف پور دیگر نماینده ایران با زمان ۱:۲۰.۴۱ در جایگاه پایانی ایستاد.

شروع پرقدرت قهرمان والیبال نشسته جهان 

تیم والیبال نشسته ایران در نخستین دیدار خود در چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی از ساعت ۲۰/۱۷ امروز (یکم آبان) به مصاف تایلند رفت و سه بر صفر پیروز شد. مردان والیبال نشسته ایران ست نخست را ۲۵ – ۱۲ به سود خود تمام کردند. در ست دوم با نتیجه ۲۵ – ۱۷ پیروز شدند و ست سوم را هم با نتیجه ۲۵ – ۱۲ به سود خود تمام کردند.
تیم ملی والیبال نشسته ایران فردا در دومین بازی خود به مصاف قزاقستان می‌رود.

پایان خوش پارادوومیدانی در روز نخست/ همه مدال‌های پرتاب دیسک به ایران رسید

هر سه مدال مسابقه پرتاب دیسک مردان در روز نخست بازی‌های پاراآسیایی هانگژو به نمایندگان ایران رسید. در رقابت پرتاب دیسک کلاس ادغامی F51-52-53 ، علیرضا مختاری ، اسدالله عظیمی و رسید مسجدی مدال‌های طلا و نقره و برنز را کسب کردند.

مختاری با رکورد ۲۲.۳۸ متر قهرمان شد و طلا گرفت، عظیمی با ۲۱.۵۷ نایب قهرمان شد و مسجدی با رکورد ۲۰.۷۱ متر به مدال برنز دست یافت.

حذف ملی‌پوشان بوچیا در بخش انفرادی

در ادامه رقابت‌های بوچیا بازی‌های پاراآسیایی، عصر امروز دو نماینده ایران به مصاف رقبای خود رفتند که در هر دو بازی نتیجه به سود حریفان آنها ثبت شد.
مریم ملکی فلاح، یکی از دو نماینده بانوان بوچیا در هانگژو بعد از شکستی که در روز نخست رقابت‌های این رشته داشت، امروز به مصاف ورزشکار چین رفت و با حساب ۷ بر صفر مقابل این حریف شکست خورد. ملکی فلاح در کلاس BC4 مسابقه می‌دهد.
ظریفه احمدی نیز دیگر نماینده ایران در رقابت‌های عصر امروز بود که برابر ورزشکار قزاقستان قرار گرفت که او نیز برابر این حریف با نتیجه هشت بر چهار شکست خورد. ظریفه احمدی در کلاس BC2 رقابت می‌کند.
با توجه به این دو نتیجه هر چهار نماینده ایران در بخش انفرادی، در مرحله مقدماتی حذف شدند البته فرشید استجلو فردا یک مسابقه دارد اما نتیجه این مسابقه تاثیری در صعودش ندارد.
از روز چهارشنبه نیز رقابت‌های بخش دوبل آغاز می‌شود که فرشید استجلو و مریم ملکی فلاح نمایندگان ایران در این بخش هستند.

۹ برد، ۵ تساوی و ۲ شکست برای شطرنج بازان ایران 

ملی‌پوشان شطرنج ایران در دور دوم رقابت‌های خود در چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی، ۹ برد، ۵ تساوی و ۲ شکست را ثبت کردند.
از ۱۶ شطرنج‌باز ایران در دور دوم بازی‌های پاراآسیایی، سه نماینده ایران در بخش B1  مردان در رقابت با حریفان پیروز شدند. در همین کلاس و در بخش زنان دو برد و یک باخت به دست آمد.

در بخش مردان کلاس B2-B3 دو مساوی و یک برد برای نمایندگان ایران به دست آمد و در همین کلاس در بخش زنان، سه برد نصیب ورزشکاران ایران شد.
در P1 فاطمه بیات، تنها نماینده زنان به همراه هر سه ورزشکار مرد شکست خوردند.

ضیغمی نژاد دومین طلا را هم کسب کرد

سینا ضیغمی نژاد و شاهین ایزدیار در ماده ۵۰ متر آزاد S۱۰ بازی های پاراآسیایی هانگژو روز دوشنبه به دو مدال طلا و نقره دیگر دست پیدا کردند.
به گزارش خبرنگار اعزامی به هانگژو، ضیغمی نژاد با ثبت زمان ۲۵.۷۴ در این ماده به مدال طلا رسید. ایزدیار با زمان ۲۵.۸۷ نقره ای شد و مدال برنز به آکیتو مینای از ژاپن با زمان ۲۵.۹۸ رسید.
پیش از این ضیغمی نژاد و ایزدیار در ماده ۱۰۰ متر قورباغه SB ۹ به مدال های طلا و نقره دست پیدا کرده بودند و محمد حسین کریمی نیز در ماده ۱۰۰ متر کرال پشت نقره ای شده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا