اخبار ورزشیتوپ و تور

لیگ برتر بسکتبال| پیروزی خانگی شهرداری گرگان مقابل مهرامِ بدون صمد

تیم بسکتبال مهرام در هفته بیست و یکم لیگ برتر بسکتبال مقابل شهرداری گرگان نتیجه را واگذار کرد.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته بیست و یکم لیگ برتر بسکتبال امروز از ساعت ۱۶ آغاز شد و پتروشیمی بندرامام تیم دوم جدول رده بندی در خانه و سالن اندیشه میزبان مس کرمان بود که در یک بازی کاملا یک طرفه مس کرمان را ۹۲ بر ۳۸ از پیش رو برداشت.

پتروشیمی با این نتیجه هجدهمین برد خود را تجربه کرد و به امتیاز ۳۹ رسید.

ذوب‌آهن اصفهان که در شهرکرد میهمان رعد پدافند این شهر بود در پایان موفق شد میزبان خود را ۸۴ بر ۷۲ از پیش رو برداشت.

در حساس ترین مسابقه هفته شهرداری گرگان میزبان مهرامِ بدون صمد بود که در یک بازی کاملا برتر توانست حریف خود را ۶۵ بر ۴۶ از پیش رو بردارد و به نوزدهمین برد خود دست پیدا کند.

صمد نیکخواه بهرامی به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کمر در این بازی غایب بود.

نفت آبادان که در خانه به مصاف توفارقان آذرشهر رفته بود، در یک بازی نزدیک میهمان خود را ۹۳ بر ۸۷ از پیش رو برداشت. توفارقان با این باخت کارش برای صعود به پلی‌آف سخت شد.

جدال تیم‌های تهرانی نیروی زمینی و اکسون با برتری ۸۴ بر ۶۳ اکسون همراه بود. اکسون با این برد خودش را در جمع مدعیان صعود کننده به پلی‌آف حفظ کرد.

شهرداری بندرعباس که در خانه میزبان شورا و شهرداری قزوین بود در یک بازی نزدیک ۸۵ بر ۸۱ حریف خود را از پیش رو برداشت تا از رقبای خود برای صعود به پلی‌آف عقب نماند.

به گزارش فارس، در آخرین بازی هفته آویژه صنعت مشهد به مصاف شیمیدر رفته است.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − نه =

دکمه بازگشت به بالا