اخبار ورزشیاسلایدر اصلیسایر اخبارویژه‌های خبری

برگزاری نشست خبری پریدر با حضور اصحاب رسانه

سرپرست فدراسیون شطرنج گفت: در انتخابات فدراسیون حضور نخواهم داشت.
به گزارش پیشرو ورزش، نشست خبری شادی پریدر، سرپرست فدراسیون شطرنج امروز با حضور اصحاب رسانه در محل این فدراسیون برگزار شد.
وی در‌ ابتدای این نشست اظهار داشت: از اهالی رسانه به صورت ویژه تشکر می‌کنم. از ۲۷ آذرماه به عنوان سرپرست فدراسیون انتخاب شدم و باید گزارشی از عملکردم به همه ارائه دهم. از هاشمی، وزیر ورزش تشکر می‌کنم که به من اعتماد کرد. برگزاری انتخابات از مهمترین وظایف من در این مدت است.
سرپرست فدراسیون شطرنج خاطرنشان کرد: بدهی‌هایی وجود داشت که در این مدت آنها را پرداخت کردیم. برای ملی‌پوشان مربی اختصاصی گرفتیم و سروری تدارک دیدیم که بازیکنان بتوانند عملکرد خود را ارزیابی کنند. چند دوره مسابقات مختلف برگزار کردیم.
پریدر درمورد برگزاری انتخابات عنوان کرد: زمانی که من آمدم فدراسیون دبیر نداشت و به همین پروسه انتخابات به درستی انجام نشده بود. استارت کار را زده‌ایم و هفته اول فروردین ماه سال آینده ثبت نام از نامزدها انجام خواهد شد. وقتی من آمدم ۱۵ استان سرپرست داشتند و ما استارت زدیم و انتخابات چند استان را برگزار کردیم و این پروسه ادامه خواهد داشت.
وی افزود: سوئیت اسکان ورزشکاران اصلا قابل استفاده نبود و سعی کردیم آنها را بازسازی کنیم. حالا می‌توانیم میزبان ۳۰ نفر باشیم. درمورد تجهیزات فدراسیون هم باید بگویم که وقتی ما آمدیم ۳۰ ساعت و ۷۰ صفحه فقط وجود داشت و ما سعی کردیم خریداری کنیم.
سرپرست فدراسیون شطرنج اظهار داشت: سال آینده چندین دوره مسابقات بین‌المللی داریم که تلاش می‌کنیم حضوری خوب و قدرتمند در این مسابقات داشته باشیم.
پریدر درخصوص بدهی‌های فدراسیون شطرنج، تصریح کرد: بدهی‌هایی که من گفتم مربوط به حساب‌های جاری فدراسیون بود. حساب فدراسیون بسته بود و درمورد بدهی مالیاتی هم موضوع درحال بررسی است. مبلغی که باید به فدراسیون جهانی پرداخت می‌کردیم کم شده است و حالا ببشتر بحث حق عضویت‌ها مانده است.
وی گفت: بعد از هانگژو کار خاصی برای قهرمانان نشد. تیم مای دختران سال گذشته هیچ اعزامی نداشت و مقصر اصلی آن کمیته فنی وقت فدراسیون بود. من سعی کردم برنامه خوب و مدونی برای آنها داشته باشم. موضوع دیگر بحث حقوق ورزشکاران است تا انگیزه کوچکی برای ادامه کار داشته باشند. این حقوق چیزی حدود ۵۰۰ هزار تومان در ماه است که سعی می‌کنیم آن را افزایش دهیم.
سرپرست فدراسیون شطرنج درخصوص حضورش در انتخابات فدراسیون، تصریح کرد: نظر وزیر مهم است و هرچه بگوید انجام خواهم داد. با توجه اینکه ثبت نام ۶ فروردین ماه انجام می‌شود من خودم در انتخابات حضور نخواهم داشت.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =

دکمه بازگشت به بالا