اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

الهامی: عصای موسی ندارم تا شرایط تیم درست شود

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: حضرت موسی نیستم که عصا بزنم و شرایط تیم درست شود، همه باید دست به دست هم بدهیم.
به گزارش پیشرو ورزش، ساکت الهامی در حاشیه تمرین امروز تیم نساجی، اظهار داشت: نیمه شعبان و میلاد آقا امام زمان را خدمت همه هموطنان تبریک می‌گویم. از مهدی رحمتی و آلکارس تشکر می‌کنم. زحمت کشیدند و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند.
وی درمورد بازگشت به نساجی، گفت: نساجی برای من همیشه جایگاه ویژه‌ای دارد. خاطرات خیلی خوبی با این تیم و هوادارانش داشتم. هواداران این تیم برای من مایه دلگرمی هستند. الان استادیوم را پر می‌کنند درحالیکه قبلا نبودند و سختی‌هایی وجود داشت. از دیروز برای من انرژی مثبت فرستادند و از آن‌ها تشکر می‌کنم. امیدوارم خدا من را شرمنده این مردم نکند و بتوانم جبران مافات کنم. از حدادیان و بایندریان تشکر می‌کنم که من را قابل دانستند و پیشنهاد دادند.
الهامی درخصوص اینکه دوره قبلی حضورش، نساجی شرایط بدتری داشت اما در انتها به قهرمانی جام حذفی رسید و حالا شرایط را چطور می‌بیند، عنوان کرد: گذشته‌ها گذشته، الان اصلا نمی‌خواهم بدانم هفته قبل چگونه بوده است. برای من نساجی از امروز شروع شده و استارتِ تیم خورده است. امیدوارم بتوانیم روندی را طی کنیم که هواداران خوشحال شوند و جایگاهی در حد نام این بچه‌ها کسب کنیم.
سرمربی نساجی درمورد جذب بازیکن جدید، گفت: فعلا که جا نداریم ولی شاید کسی جدا شود. من نمی‌دانم. فعلا لیست ورودی یا خروجی ندارم. در این ۳ روز امکان هر اتفاقی هست و باید از باشگاه بپرسید.
وی درمورد اضافه شدن نفرات جدید به کادرفنی تیم، اظهار داشت: قصدمان این نیست که کسی را حذف کنیم. همه هستند. صداقت، مارکو و جودکی هستند. جودکی بعد از ظهر اضافه می‌شود. این بازیکنان با خودم کار کردند. بچه‌های با ادب و با اخلاقی هستند. از نظر کمالات از من جلوتر هستند. همه مجموعه‌ای هستیم که بار سنگینی روی دوشمان است و ان‌شاالله بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم. دوست دارم روزی که از اینجا می‌روم بازهم هواداران خوشحال باشند.
الهامی درمورد اینکه آیا خودش تمایل به قرارداد نیم فصله داشته، گفت: بحث ما دلی است. الان هم هنوز امضا نکرده‌ام. اینجا بحث نیم فصل ،یک فصل و ۲ فصل نیست. اینجا خانه من است. عاشق این مردم هستم. با تراکتور هم قهرمان شدیم و تمام خاطرات خوش من در این دو تیم است.
وی افزود: نساجی یک تیم نیست. هویت و پرچمدار مازندران است. من هم حضرت موسی نیستم که عصا بزنم و شرایط تیم درست شود. همه مسئولین، ارکان، هواداران، بازیکنان، مدیریت و رسانه‌ها باید دست به دست هم بدهیم تا از این امتحان سخت سربلند بیرون بیاییم. چون این مردم استحقاق بیشتری دارند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا