اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

اوسمار: ۵ بازی مانده و تا روز آخر می‌جنگیم

سرمربی پرسپولیس گفت: این فرصت خوب را داشتیم که به صدر جدول برویم و اختلاف خود با استقلال را از بین ببریم اما هنوز پنج بازی دیگر مانده و تا روز آخر می‌جنگیم.
به گزارش پیشرو ورزش، اوسمار ویرا پس از تساوی بدون گل دیدار پرسپولیس و سپاهان در نشست خبری، اظهار داشت: قبل از صحبت درمورد بازی باید از همه هوادارانی که به ورزشگاه آمدند، به ما انرژی دادند و به ما کمک کردند تشکر کنم زیرا حضور آنها در شرایط سخت به ما کمک می‌کند. می‌دانستیم بازی بسیار سختی خواهیم داشت که جزئیات کوچک شرایطش را عوض می‌کند.
وی افزود: یک شانس خوب مهدی ترابی داشت و یک شانس هم بازیکنان سپاهان در اواخر بازی داشتند. امروز این فرصت خوب را داشتیم که به صدر جدول برویم و اختلاف خود با استقلال را از بین ببریم اما هنوز پنج بازی دیگر مانده و تا روز آخر می‌جنگیم تا به آنچه حق‌مان است برسیم.
دنبال بردن سپاهان بودیم و به بازی تراکتور و استقلال نگاه نکردیم
سرمربی پرسپولیس عنوان کرد: فوتبال اتفاقات زیادی دارد و برای همین جذاب است. یارگیری‌های من تو من و خطاها، جزء شرایط بازی است اما گاهی سرعت مسابقه را کم می‌کند. در جریان بازی توانستیم وسط زمین را به خوبی کنترل کنیم اما پاس‌های آخر یا جزییات ریزی که باعث به گل رسیدن‌مان می‌شد، به درستی اتفاق نیفتاد. به همین دلیل بازی مساوی شد.
اوسمار درمورد اینکه با توجه به توقف استقلال آیا بازیکنان پرسپولیس جسارت لازم را برای صدرنشینی در شرایطی که سپاهانی‌ها خود را خیلی روی زمین می‌انداختند و وقت‌کشی می‌کردند، گفت: برای گلزنی برنامه و شانس داشتیم اما نشد از آنها استفاده کنیم. بازی‌های بزرگ مثل دیدار پرسپولیس مقابل استقلال، سپاهان و تراکتور سخت است. خیلی سخت می‌توانیم به هدف خود برسیم اما به نتیجه بازی استقلال و تراکتور نگاه نکردیم بلکه دنبال نتیجه‌گیری خودمان بودیم.
وی اضافه کرد: پرس کردن در زمین حریف نشان می‌دهد تا چه اندازه دوست داشتیم رو به جلو حرکت کرده و بازی را به سود خودمان تمام کنیم.
اگر قرار بود با شانس چیزی به دست بیاید، تیم‌های برزیلی هر سال قهرمان می‌شدند
سرمربی پرسپولیس در واکنش به این موضوع که شانس یک بار در خانه آدم را می‌زند و با توجه به نتیجه بازی استقلال، امشب تیمش فرصت صدرنشینی داشت و آیا بازیکنان این تیم چنین تفکری داشتند، توضیح داد: من هم یک ضرب‌المثل به شما می‌گویم. اگر قرار بود با شانس چیزی را به دست بیاورید، باید هرسال تیم‌های برزیلی که خیلی به شانس اعتقاد دارند، قهرمان می‌شدند. شانس در فوتبال وجود دارد. هرچند در ۶ بازی به نسبت ۵ بازی، شانس بیشتری داشتیم اما تا آخرین لحظه می‌جنگیم تا به هدف خود برسیم.
اوسمار درمورد حضور پرشور هواداران پرسپولیس در بازی امشب، تصریح کرد: در ۲ بخش جواب می‌دهم. با بردن سپاهان می‌توانستیم به صدر جدول برویم. هواداران مثل ما ناراحت هستند اما هوادار واقعی با قلبش دید بازیکنان پرسپولیس تمام تلاش خود را کردند و هرچه نیاز بود انجام دادند تا به نتیجه‌ برسند.
نمی‌توانیم در همه بازی‌ها ریتم یکسانی داشته باشیم
وی درخصوص دلیل نتیجه نگرفتن پرسپولیس در بازی‌های بزرگ و عملکرد پرنوسان بازیکنان در برخی بازی‌ها، گفت: به این نظر احترام می‌گذارم. سروش رفیعی امروز خوب نبود. هرچند خیلی به تیم کمک کرد. درمورد ریتم بازی هم باید بگویم نمی‌شود ۸-۷ بازی پشت سر هم ریتم یکسانی داشته باشیم زیرا سفرهای مختلفی داریم و بازی‌ها پشت سر هم است. پنج بازی سخت دیگر داریم که باید به سفر برویم.
سرمربی پرسپولیس ادامه داد: ریکاوری کردن سخت است. شاید نشود روند خوب را حفظ کرد اما بازیکنان تلاش خود را می‌کنند. در ۱۰ دقیقه آخر خیلی خوب توانستیم بازی را کنترل کرده و نباختیم. با تیم راحتی بازی نداشتیم. سپاهان تیم سوم لیگ است. بازی بسیار سختی بود و بازیکنان ما خیلی خوب بودند.
اوسمار درواکنش به اینکه پرسپولیس امشب میل بیشتری برای بردن داشت اما به نظر می‌رسد یک جادوگر یا سوپرمن در جلوی زمین کم دارد، گفت: نسبت به حریف، بازی را می‌سنجیم. می‌دانستیم سپاهان پشت مدافعان خود فضای خالی دارد و راحت می‌توان به پشت دفاعشان رسید. اورونوف روی پاس سروش موقعیت خوبی داشت و شاید اگر بهتر توپ را کنترل می‌کرد، می‌توانست تک به تک شود. ضربه مهدی ترابی هم از بالای دروازه رد شد.
وی افزود: سپاهان هم با یارگیری من تو من شرایط را سخت کرده بود. بازی‌ها را آنالیز می‌کنیم اما شانس گلزنی داشتیم. بازی بعدی ما مقابل نساجی است. باید نقاط ضعف و قوت حریف را آنالیز کرده و برای آن مسابقه ریتم خود را عوض کنیم. جزئیات بازی را دیدیم. خوب نفوذ کردیم اما به گل نرسیدیم.
سرمربی پرسپولیس درمورد اینکه با توجه به باقی ماندن فقط ۵ بازی تا پایان فصل آیا این تیم قهرمان می‌شود، تصریح کرد: اگر دست من باشد می‌گویم پرسپولیس همیشه قهرمان می‌شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 18 =

دکمه بازگشت به بالا