اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

بیانیه استقلال علیه پرسپولیسی ها

باشگاه استقلال در پی صحبت‌های مطرح شده پس از بازی ملوان و پرسپولیس، متنی را منتشر کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، باشگاه استقلال نسبت به صحبت‌های مطرح شده پس از بازی ملوان و پرسپولیس بیانیه‌ای را منتشر کرد که به شرح زیر است:

«ظاهرا در این فوتبال، اگر سکوت کنید تصور می‌کنند بی‌زبان و بی دفاع هستید و نمی‌توانید در مقام دفاع و پاسخگویی مقابل اظهارات بعضا بیهوده و فاقد وجاهت قانونی حاضر شوید.

گویا دلیل تساوی امشب تیم پرسپولیس مقابل ملوان، استقلال بوده، چرا که تعدادی از اعضای این تیم به طور هماهنگ و برنامه‌ریزی شده، به جای توضیح فنی درباره دلایل توقف شان، پای استقلال و مسئولانش را وسط کشیده‌اند.

بدون شک، اگر اشتباه داوری دیگری در این مسابقه به نفع پرسپولیس رخ می‌داد و برنده می‌شدند، مثل همان سه هفته‌ای که با اشتباهات داوری بردند و باخت را با گل آفساید به مساوی تبدیل کردند، هیچ نمی گفتند و این بار هم در کمال آرامش و به دور از دوربین‌ها و میکروفون ها، آرام و بی صدا محو می شوند و به خانه‌هایشان بازمی‌گشتند.

پرسپولیسی‌ها در حالی این سناریوی منسوخ و نخ‌نما را نوشته اند که در روزهای گذشته بارها و بارها درباره استقلال، با پست و استوری و مصاحبه، خودنمایی کرده اند. آیا این صحبت‌ها به ادعای سرمربی پرسپولیس با آن ادبیات که «گنده‌تر از دهان‌شان حرف زده‌اند» درباره همین دخالت‌ها و اظهارات بیجا و غیر قانونی سه عضو این باشگاه درباره استقلال و موضوعاتش، صدق نمی‌کرد؟ افرادی که البته برای هواداران استقلال شناخته شده‌اند چون تنها وظیفه‌شان انتشار رشته استوری‌های سفارشی در فضای مجازی است و اختیاری از خود ندارند! چطور است که معاون ارتباطات باشگاه استقلال چندی پیش به دلیل پاسخگویی منطقی و خیلی آرام، سه ماه محروم می شود اما این رشته استوری های پر از اتهام و تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب با استاندارد دوگانه روبرو می شود؟

باشگاه استقلال برای دفاع از حق و حقوق تیمش، از این پس سکوت نخواهد کرد و اگر قرار است هر فردی به خود اجازه دخالت در موضوع کاهش رقم قراردادها یا عدد و رقم قرارداد استقلالی ها دهد، در مقام پاسخگویی برمی‌آید و واقعیت‌هایی را برملا می‌کند که باب میل‌شان نیست. از کسانی هم که در روزهای گذشته اتهاماتی بی اساس را متوجه باشگاه استقلال کرده اند، شکایت خواهد کرد.»

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + پنج =

دکمه بازگشت به بالا