اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

مورایس: قرار نیست همیشه همه چیز به نفع ما باشد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: فکر می‌کنم در بازی ما مقابل پرسپولیس فقط باشگاه استقلال سود برد.
به گزارش پیشرو ورزش،  ژوزه مورایس پس از تساوی بدون گل تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: بازی خوبی برای تماشا کردن بود. هواداران جو خیلی خوبی در ورزشگاه ایجاد کردند و فکر می‌کنم در این بازی فقط باشگاه استقلال سود برد. درمورد بازیکنان باید بگویم که بازیکنان هر دو تیم تلاش کردند. پرسپولیس یکی از تکنیکی‌ترین و بهترین تیم‌های ایران است. آنها کیفیت خیلی خوبی دارند و اصلاً متعادل نیست که بخواهیم پرسپولیس را در خانه خودش شکست بدهیم.
وی ادامه داد: به بازیکنان خودم تبریک می‌گویم. با تمام اتفاقاتی که در جریان بازی رخ داد تلاش خوبی کردند. ما در این فصل چالش‌های زیادی داشتیم و اگر کلاهی سرم بود به احترام بازیکنان کلاه را از سرم برمی‌داشتم. بازی‌های زیادی باقی نمانده و برای تیم‌هایی که می‌توانند قهرمان شوند آرزوی موفقیت می‌کنم.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان درمورد بازیکنان تیمش امروز خیلی روی زمین افتادند، گفت: من نیاز ندارم به این سوال پاسخ بدهم، چون من برای فوتبال به اینجا آمده‌ام. بازی پر از احساسات بود. من از بازیکنانم بابت تلاشی که کردند تشکر می‌کنم. بازی درگیرانه‌ای را شاهد بودیم، اما گاهی این اتفاقات رخ می‌دهد و متاسفم چون آنطور که من بازی را دیدم شما ندیدید.
مورایس درباره اینکه سپاهان پرمهره‌ترین تیم لیگ برتر است، اما برای چهارمین فصل است که از کسب عنوان قهرمانی عاجز مانده است و اینکه انتظار از سپاهان خیلی بالا است، عنوان کرد: شما فکر می‌کردید که سپاهان باید در این فصل قهرمان می‌شد؟ خود من هم این انتظار را داشتم که قهرمان شویم. شما کدام بازی را از سپاهان دیده‌اید؟ در بازی امروز تمام توان خود را گذاشتیم، اما نشد.
وی افزود: ما بازی‌های بهتری هم ارائه کردیم اما بازهم باختیم. بازی‌های بدتر هم داشتیم که برنده شدیم. بازی امروز اتفاقات زیادی را در خود داشت از مسائل داوری و کیفیت تیم حریف، اما قرار نیست همیشه همه چیز به نفع ما باشد. اگر قرار بود ما قهرمان شویم با ۱۰ امتیاز اختلاف می‌توانستیم قهرمان شویم، اما این اختلاف امتیازی را نداریم. ۱۰ سال است که سپاهان قهرمان نشده است.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه ما ستاره‌های زیادی داریم، خاطرنشان کرد: حسین‌نژاد، حبیبی و اعرابی و هادی محمدی را کسی نمی‌شناخت. سیاوش یزدانی ستاره است. شهریار ستاره و یکی از بهترین‌های لیگ است. گاهی انتقاد زیادی به وی می‌شود، اما ما فقط یک بازیکن در تیم ملی داریم که امروز بازی کرد. ما ستاره زیاد داریم! وقتی من به اینجا آمدم رامین رضاییان ستاره بود، اما قبل از آن حتی پرسپولیس هم او را نمی‌خواست. برای ستاره شدن این چیزها کافی نیست. ترجیح می‌دهم ستاره نداشته باشم، اما قهرمان شوم.
مورایس درمورد ادامه همکاری‌اش برای فصل آینده با سپاهان، تصریح کرد: من هوادار سپاهان نیستم، من مربی هستم. کارم را به صورت حرفه‌ای انجام می‌دهم.
وی درباره داشتن ستاره‌های زیاد و گران قیمت و سختیِ هماهنگ کردن آنها، اظهار داشت: می‌دانید چرا بازیکنان ما گران هستند؟ حسین‌نژاد و حسینی و کمالی و حبیبی در یک لیست ۲۳ نفره بودند. ما ۱۰ بازیکن جوان داشتیم که پول زیادی از ما نگرفتند. میرزازاد که ۵ بازی برای ما بازی کرده است حقوقش از کمترین بازیکنان سایر تیم‌ها هم کمتر است. من از پرسپولیس و گل‌گهر و تراکتور نمی‌خواهم صحبت کنم. از نظر روحی خسته شده‌ام و فقط عدالت می‌خواهم. شما فقط درمورد سپاهان حرف می‌زنید.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: ۴ امتیاز از ما گرفتید و ذهن بازیکنان را نابود کردید و بازهم فقط از سپاهان می‌گویید. آیا از باشگاه‌های دیگر هم می‌پرسید؟ آیا از مربی پرسپولیس درمورد اینکه فصل آینده می‌ماند یا خیر می‌پرسید؟ این موضوعات مهم نیست و مهم پیشرفت فوتبال ایران است و باید درمورد این موارد صحبت کرد. من باید از بازیکنان زیر ۲۱سال استفاده کنم، اما محدودیت دارم؛ چرا درمورد این چیزها نمی‌پرسید؟

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا