اخبار ورزشیورزش تهران

برگزاری اولین دوره مسابقات اسکواش شرکت های استان تهران

به همت هیئت اسکواش کارگری استان تهران و مشارکت هیئت اسکواش استان تهران، اولین دوره مسابقات اسکواش شرکت های تهران برگزار شد.

به گزارش پیشرو ورزش، اولین دوره مسابقات اسکواش شرکت های استان تهران به همت هیئت اسکواش کارگری استان تهران و مشارکت هیئت استان تهران در مجموعه اسکواش حیدرنیا با حضور محمد آران (رئیس هیئت اسکواش استان تهران)، امین نظمی (رئیس هیئت اسکواش کارگری استان تهران) و جمعی از ورزشکاران و علاقه مندان به رشته ی جذاب اسکواش با شکوه برگزار شد.

در اولین روز این دوره از مسابقات که با استقبال ورزشکاران اسکواش باز شرکت های تهران رو به رو شده بود ابتدا قرعه کشی مسابقات انجام و سپس بازیکنان در رقابت های جذاب و نفس گیر با یکدیگر مصاف کردند.

شایان ذکر است نیمه نهایی و فینال این دوره از مسابقات با رقابت میان نفرات برتر امروز جمعه از ساعت ۱۶:۳۰ در مجموعه حیدرنیا برگزار می شود و تکلیف قهرمان این دوره از مسابقات مشخص خواهد شد.

 

خبر:شهرزاد قاسم زاده نوا/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 14 =

دکمه بازگشت به بالا