اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایران

استیلی: رئیس فدراسیون فوتبال باید برای موفقیت تیم ملی تلاش کند

سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: مهم تر از هر چیزی تیم ملی است که باید به یک آرامش نسبی برسد.

به گزارش پیشرو ورزش، حمید استیلی سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان در حاشیه مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: افتخار بزرگی است که تیم ملی کشورمان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حضور دارد. از فدراسیون و شهرداری تهران هم تشکر می‌کنم که با یک برنامه ریزی درست و خوب باعث شدند تا برای اولین بار کاپ جام جهانی به ایران بیاید. این برنامه باعث شد همه دوستان و پیشکسوتانی را که از جام جهانی ۱۹۷۸ تا کنون کنار تیم ملی بودند را ببینیم و یاد خاطره ها را زنده کنیم.

استیلی در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: مهم تر از هر چیزی تیم ملی و فوتبال کشورمان است که باید به یک آرامش نسبی برسد و هر کسی که در این سمت است برای فوتبال و موفقیت تیم ملی و فوتبال کشورمان تلاش کند. من کماکان به عنوان سرپرست تیم ملی فوتبال ایران کنار تیم خواهم بود و دیروز هم اقدامات رفتن تیم ملی به اتریش را در سفارت این کشور انجام دادیم.

وی در خصوص اینکه کادر فنی تیم ملی عوض می شود یا خیر، عنوان کرد:هیچ صحبتی تا به امروز درباره رفتن اسکوچیچ نشده است و امروز هم دیدید صحبت‌ها همه به این صورت بود که او در سمت خود می ماند و به کار خود ادامه می دهد. اسکوچیچ تا به امروز به ورزشگاه‌ها رفته و بازی‌های تیم ها را از نزدیک نگاه می کند و بازیکنان را زیر نظر دارد. برنامه ای که برای تیم ملی داریم به موقع عملی خواهد شد.

سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان درباره برنامه های تیم ملی و بازی های دوستانه تصریح کرد: تیم ملی یک اردو در تهران خواهد داشت تا روز ۲۷ شهریور ماه که با تیم ملی امید به صورت دوستانه بازی خواهیم کرد و بعد از آن به اتریش سفر می کنیم تا اردوی خارج کشور و بازی های تدارکاتی خود را در انجام دهیم. بازیکنانی که در لیگ های اروپایی شاغل هستند در اتریش به ما اضافه خواهند شد. ما یکم مهر ماه با اروگوئه و ۵ مهرماه با سنگال بازی خواهیم کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =

دکمه بازگشت به بالا