اخبار ورزشیفوتبال جهان

تماس زیدان با هالند فاش شد

سرمربی سابق رئال مادرید به دنبال شکار ستاره دورتموند است.

به گزارش پیشرو ورزش، نشریه «کواترو» اسپانیا دست به افشاگری زد و از تلاش زین الدین زیدان سرمربی سابق رئال مادرید برای کسب رضایت ارلینگ هالند ستاره نروژی دورتموند پرداخت.

رئال مادرید از تابستان گذشته به دنبال کسب رضایت هالند بود تا این بازیکن را به برنابئو بیاورد. ستاره نروژی مشتریان زیادی دارد و رئال یکی از مشتریان اصلی او است.

هالند اخیرا دست رد به سینه رئالی ها زده بود چون پرس رئیس باشگاه رئال از او درخواست کرده بود تا سال ۲۰۲۳ منتظر رئال باشد.

زیدان که اخیرا برای هدایت پاری سن ژرمن چراغ سبز نشان داده به دنبال تجدیدقوای تیم جدیدش است. زیزو خیلی خوب می داند امباپه دلش با رئال است و در تابستان پیش رو از این تیم می رود.

به همین خاطر سرمربی فرانسوی در اقدامی غافلگیرکننده می خواهد به تیم سابقش رئال پاتک بزند و او با هالند یک تماس سری برقرار کرد.

زیدان در این تماس تلاش بسیار زیادی کرد تا رضایت هالند برای آمدن به پاریس را کسب کند. باید دید ستاره نروژی دورتموند در نهایت چه تصمیمی برای آینده اش می گیرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − پنج =

دکمه بازگشت به بالا