اخبار ورزشیفوتبال جهان

راموس: نیمه اول وحشتناک بود

کاپیتان رئال مادرید درباره شکست تلخشان مقابل اتلتیکو گفت: احساس خوبی نداریم ولی این آغاز کار است. ما بازی های زیادی پیش رو داریم تا به شرایط آرمانی خود برسیم.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، در ادامه رقابت های فوتبال اینتر نشنال کاپ و در نیوجرسی آمریکا بامداد امروز رئال مادرید و اتلتیکو مادرید به مصاف هم رفتند تا شاهد دربی مادرید در کشور آمریکا باشیم.  این دیدار با نتیجه دور از انتظار ۷ بر ۳ به سود شاگردان سیمئونه به پایان رسید و به نوعی شاگردان زیدان تحقیر شوند.

راموس، کاپیتان رئال مادرید بعد از این شکست تلخ گفت: احساس خوبی نداریم ولی این آغاز کار است. ما بازی های زیادی پیش رو داریم تا به شرایط آرمانی خود برسیم. ما با این بازی به شکل یک بازی تدارکاتی نگاه کردیم ولی رقیب این بازی را جدی گرفت. نتیجه بدی است شما می توانید شکست بخورید اما به این شکل بد است.

وی افزود: بعد از نیمه اول وحشناک خواستیم تا در نیمه دوم به پیروزی برسیم و نتیجه را برگردانیم. هنوز برای قضاوت کردن درباره تیم زود است و باید با تمام قدرت فصل جدید را آغاز کنیم. آنها این بازی را مانند یک بازی فینال جدی گرفتند و از همه جهات بر ما برتری داشتند.

انتهای پیام/ر

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 3 =

دکمه بازگشت به بالا