اخبار ورزشیورزش تهران

گل محمدی: حفظ طبیعت و محیط زیست مسئولیت اجتماعی همه ماست

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: حفظ طبیعت و محیط زیست مسئولیت اجتماعی همه ماست و به امید روزی هستیم که دیگر شاهد رها شدن زباله در طبیعت نباشیم.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت، رضا گل محمدی، امروز در جریان طرح پاکداشت و پاکسازی ارتفاعات و پیست اسکی توچال با بیان اینکه برنامه پاکسازی امروز با حضور جوانان، ورزشکاران و دستگاه های همکار ما در استان تهران با همکاری محیط زیست انجام شد، افزود: برنامه امروز یک اقدام نمادین است تا به مردم توصیه کنیم محیط زیست را باید پاکیزه نگه داریم.
وی با اشاره به اینکه ورزشکاران به نوعی نخبگان و نمایندگان جامعه هستند، اظهار داشت: حضور آنها در اینگونه برنامه ها در جهت فرهنگسازی بویژه در حوزه محیط زیست بسیار تاثیرگذار است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران نیز در این گردهمایی گفت:‌ ایران یکی از زیباترین مناطق جغرافیایی را دارد اما در نگهداری از این نعمت ضعیف عمل می‌کنیم که پسندیده نیست.
گل محمدی در مراسم پایانی:امروز مسئولیت اجتماعی ورزش و جوانان در دومین سال برنامه پاکسازی بهترین پیام برای جامعه سالم و با نشاط بود و استقبال خوب از این برنامه، رشد فکری ورزش و جوانان را نشان داد.
وی همچنین با اشاره به پاکسازی طبیعت در حاشیه رودخانه جاجرود در هفته آینده(۱۰ مرداد) افزود: حفظ طبیعت و محیط زیست مسئولیت اجتماعی همه ماست و به امید روزی هستیم که دیگر شاهد رها شدن زباله در طبیعت نباشیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − دو =

دکمه بازگشت به بالا