اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

افشین پیروانی:دوباره برای قهرمانی می آییم

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه افتخار می‌کنند که در کنار باشگاه بزرگ پرسپولیس هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، افشین پیروانی درمورد آخرین وضعیت پرسپولیس، اظهار داشت: شرایط خوب است. بازیکنان در حال تمدید قرارداد هستند و بازیکنان جدیدی اضافه شده‌اند. ۳ جام را با خود یدک می‌کشیم‌. ۳ قهرمانی داریم و ان‌شاءالله امسال با تمام قدرت برای قهرمانی مجدد می‌آییم.

وی درمورد اینکه پرسپولیس با وجود دیر شروع کردن نقل و انتقالات، قرارداد بازیکنان مدنظر گل‌محمدی را تمدید کرده و بازیکنان جدیدی را اضافه کرد، گفت: اینجا پرسپولیس است. مطمئن باشید همه این تیم را دوست داشته و به نوعی افتخار می‌کنند که در کنار باشگاه بزرگ پرسپولیس باشند‌. خدا را شکر شرایط خوب پیش می‌رود و ان‌شاءالله نتایج سال قبل را کسب کنیم.

مدیر تیم پرسپولیس درمورد دعوت خود به کمیته اخلاق، گفت: فکر می‌کنم نباید حقایق را بگوییم. باید می‌آمدیم و تعریف می‌کردیم یا می‌گفتیم دستتان درد نکند. امسال در لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا حضور داریم. در تیم ملی و تیم امید هم بازیکن داریم. با این تعداد بازی سخت و فشرده می‌توان کار را با ۱۹ بازیکن بزرگسال ادامه داد؟ گفتند ۱+۶ سهمیه بازیکن خارجی است‌. شاید برخی دوستان متوجه قانون نیستند. اگر یک بازیکن زیر ۶۰ درصد بازی کند، خود به خود برای سال آینده یک سهمیه بازیکن خارجی کم می‌شود. یعنی اگر ۶ بازیکن خارجی بیاورید، باید ۶۰ درصد بازی‌ها آنها را درون زمین بگذارید. در این حالت لیگ ما تبدیل به یک لیگ خارجی می‌شود و این به ضرر تیم ملی هم است.

پیروانی افزود: بحث من سقف قرارداد است. من بازیکن نیستم که بگویند از بازیکن حمایت می‌کند اما قرار است به عنوان نماینده مملکت به بازی‌های آسیایی برویم که تیم‌ها در آن هزینه‌های زیادی می‌کنند. من گفته‌‌ام آیا تیم‌های دیگر سقف قرارداد را رعایت می‌کنند. ۳_۲ بازیکن در حال آمدن به پرسپولیس بودند اما ناگهان به تیم دیگری رفتند. به چه دلیل پرسپولیس را رها کردند؟ همه تیم‌ها عزیز و قابل احترام هستند اما تیمی که هلدینگ و زیرمجموعه دارد و بخش خصوصی است، هزینه می‌کند. حق‌شان هم است و دستشان باز است. خرده ای به آنها نمی‌گیریم. گفتیم پرسپولیس و استقلال ضرر می‌کنند. اگر این بحث غیرمنطقی بوده کمیته اخلاق مرا دعوت کند، مشکلی نیست. فعلا در حال رفتن به سفر هستیم. ان‌شاءالله هر وقت بازگشتیم می‌بینیم چه خواهد شد.

وی درخصوص تیم‌های حریف پس از ماجرای تمدید قرارداد با بیرانوند، با تمسخر کردن پرسپولیس می‌گویند امکان ندارد او و هر بازیکن دیگری با ۱۵_۱۴ میلیارد در این تیم بازی کنند و آیا سرخ‌پوشان قانون سقف بودجه را دور می‌زنند، گفت: مطمئن باشید به این دلیل که مقداری از سهام ما به بورس رفته به هیچ وجه نمی‌توانیم این موضوع را دور بزنیم. دوستان شعار می‌دهند که پرسپولیس دور زده اما چنین چیزی نیست. علی بیرانوند همان قرارداد سال گذشته‌اش را دارد. این کار را کرد تا شاید بتواند به پول و حقش برسد. اشتباه هم کرد.

مدیر تیم پرسپولیس تاکید کرد: اطمینان دارم تلاش مضاعف خواهد کرد تا اتفاقی که برایش افتاد، جبران کند اما بدانید اگر مبلغ دیگری بود خودمان می‌گفتیم این رقم را گرفته است. حقش هم است زیرا نفر اول دروازه‌بانی ایران و فوتبالیست بزرگی است. تلاش دارد اشتباه خودش را جبران کند اما از لحاظ مالی اگر او چنین مبالغی می‌گرفت، ۱۰ نفر مثل او داشتیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 4 =

دکمه بازگشت به بالا