اخبار ورزشیفوتبال ایران

مسیگر: کمالوند گفت بر می‌گردم/ هیچ مذاکره‌ای بین باشگاه شاهین و استقلال انجام نشده است

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: هیچ مذاکره‌ای بین باشگاه شاهین شهرداری بوشهر و باشگاه استقلال انجام نشده است.

به گزارش پیشرو ورزش، سعید مسیگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد جلسه امروز مدیران باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در خصوص ماجرای فراز کمالوند و تیم استقلال، اظهار داشت: طی ۴۸ ساعت گذشته سه چهار جلسه طولانی داشتیم. مجموعه شاهین شهرداری بوشهر مخالف رفتن فراز کمالوند است. امروز هم برخی خواسته‌ها و مسائل در جلسه عنوان شد و پس از اتمام جلسه خروجی آن را به کمالوند منتقل کردیم. او ان‌شاالله فردا در اهواز و در کنار تیم شاهین شهردای بوشهر خواهد بود.

مدیرعامل شاهین بوشهر در مورد وضعیت قراردادی فراز کمالوند عنوان کرد: او قراردادش را فسخ نکرده و قراردادی هم با استقلال نبسته است. در جریان اینکه یکی دو جلسه در تمرینات استقلال بوده، نیستم اما در کل سیاست و دیدگاه شاهین شهرداری این است که راضی به جدایی کمالوند نیستیم. او هم مصاحبه‌ای کرده و گفته اهل نامردی نیست و جدا نمی‌شود. در جلسه‌ای که امروز با حضور نماینده و شهردار داشتیم این مساله عنوان شد و خروجی را هم به کمالوند اطلاع دادیم.

وی در مورد اینکه آیا کمالوند در تماس تلفنی اعلام کرده که به اردوی شاهین بر می‌گردد، گفت: کمالوند به احتمال زیاد فردا در اهواز خواهد بود و ان‌شاالله بر می گردد. او گفت بر می‌گردم و تا ساعاتی دیگر هم برای بحث تهیه بلیت اقدام می کنیم.

مسیگر در پاسخ به این سوال که اگر کمالوند بر نگردد، آیا از او و باشگاه استقلال شکایت می کنند، اظهار داشت: ان شاالله بر می‌گردد.

وی در خصوص اینکه آیا با مددی مدیرعامل استقلال در این مورد صحبتی داشته، گفت: هیچ مذاکره‌ای بین باشگاه شاهین شهرداری بوشهر و باشگاه استقلال انجام نشده است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =

دکمه بازگشت به بالا