اخبار ورزشیفوتبال ایران

گل‌محمدی:امیدوارم باشگاه به تعهداتش عمل کند/ درددلهایی دارم اما اکنون نباید با احساسات هواداران بازی شود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قهرمانی در آسیا طلسم نیست می شود هر کاری را انجام می دهیم تا ان شالله قهرمان شویم.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، یحیی گل‌محمدی بعد از بازگشت تیم پرسپولیس از قطر و راهیابی به فینال لیگ قهرمانان آسیا در جمع خبرنگاران گفت: مشکلاتی زیادی بوده و ادامه داشته و الان هم هست، در این چند روزه ببینیم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. دوست داریم که هواداران با آرامش از صعودمان به فینال لذت ببرند و فکر می کنم فرصت هست تا در مورد این مسایل صحبت کنیم
سرمربی پرسپولیس در مورد نامه استعفا و برطرف شدن سوء تفاهم‌ها گفت: این چند روز فرصت استراحت و  فکر بیشتر هست  و امیدواریم که اتفاقات خوبی برای باشگاه رخ بدهد و باشگاه نیز به تعهداتش عمل کند.
سرمربی پرسپولیس در مورد گلایه‌های بازیکنان تیم در مورد مشکلات  گفت: بازیکنان یکسری گلایه دارند و من خودم هم گلایه و درددل دارم و راجع به این مسایل فرصت داریم و الان نمی خواهیم با احساسات هواداران بازی شود. بگذارید از فینالیست شدن تیم لذت  ببرند.از آقایان کلانی و خوردبین و نبی ممنونم که به فرودگاه آمدند و شرمنده کردند ما را و خیلی لطف کردند و از آنها ممنون هستم و واقعا غافلگیر شدم.

سرمربی پرسپولیس در مورد فینالیست شدن تیمش گفت: توانستیم به عنوان تیم اول صعود کنیم و بازی های سختی را پشت سر گذاشتیم و خدا را شکر خیلی تلاش کردیم تا  از مرحله گروهی به عنوان تیم اول صعود کردیم  بازیکنان غیرت، همت و شرف و آبرو گذاشتند و در مراحل بعدی هم با تیم های قدرتمندی مثل السد، بازی کردیم، غول آسیا بودند.

سرمربی پرسپولیس در مورد محرومیت آل کثیر گفت: خیلی از گل‌ها را به ثمر برساند ولی شوک به تیم وارد شد و بازیکنان خیلی خوب واکنش نشان دادند و عملکرد خوبی هم در بازی داشتند.

وی در مورد  اینکه قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا طلسم شده گفت:  طلسم نیست می شود می توانیم هر کاری را انجام دهیم تا  ان شالله قهرمان شویم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 9 =

دکمه بازگشت به بالا