اخبار ورزشیسایر اخبار

گفتگوی مازیارخویشوند سردبیر پیشرو ورزش با خانم افسون علیمرادیان

سردبیر پایگاه خبری پیشرو ورزش گفتگویی با خانم افسون علیمرادیان انجام داده است.

به گزارش پیشرو ورزش، مشروح گفتگوی مازیارخویشوند سردبیر پیشرو ورزش با خانم افسون علیمرادیان به شما مخاطبین تقدیم می گردد:

سلام سرکار خانم علیمرادیان لطفا در مورد استادیوم ۱۵ هزار نفری توضیحاتی بفرمایید؟

بله عرض سلام و احترام دارم خدمت شما جناب آقای مازیارخویشوند سردبیر محترم پیشرو ورزش که قبول زحمت کردید و پیگیر اوضاع و احوال استادیوم و مجموعه ورزشی علیمرادیان هستید.
 در مورد استادیوم توضیحاتی برای ورزش دوستان بفرمایید؟
مجموعه در سال ۷۴ توسط مهندس حسین علیمرادیان برای عشق ذاتی و اشتیاق ایشان برای قهرمان پروری وهدفهای بزرگ ورزشی و اتفاقهای بزرگ برای مردم شهر نهاوند احداث شد.
از بعد تاسیس ورزشگاه بفرمایید؟
درسال ۷۸ توسط رئیس جمهور وقت جناب آقای خاتمی افتتاح گردید و تحویل کمیته ملی المپیک و سازمان تربیت بدنی وقت گردید.مسئولیت ورزشگاه با کمیته ملی المپیک بود که در آن دوره رسیدگی کاملی به ورزشگاه که در خور اسم بزرگ پایگاه المپیک غرب کشور نشد که افق ما جذب اردو برای کلیه تیمهای ورزشی کشوری ملی و باشگاهی در این مکان استثنایی بود که خود مهندس علیمرادیان با هزینه های شخصی در این دوره حساس تمامی هزینه ها را می دادند.
 جناب مهندس حسین علیمرادیان خودشون از کشتی گیران مطرح کشور بودن یک مدتی وارد تیمداری کشتی هم شدن توضیح بفرمایید؟
بله ایشان بخاطر علاقه شدید و شخصی که خودشونم کشتی کار می کردنند دوتا تیم پرقدرت رو با هزینه شخصی به اسم های ایران سوئیچ و ساپتا وارد لیگ کشتی کشور کردنند و در اون زمان نگاه تمام کشتی دوستان به اسم شهرنهاوند معطوف شد که متاسفانه بعلت همکاری نکردن بعد یکسال تیم منحل شد که خیلی حیف بود چون شهر نهاوند سرشار از استعداد کشتی بود.
سوال بعد این اتفاقات اوضاع ورزشگاه بکجا رسید؟
فعالیتهای در سطح استان و شهرستان داشته و سال ۷۸مجوز دانشکده تربیت بدنی که زیر مجموعه دانشگاه بوعلی همدان بود.
 در حال حاضر فعالیت ورزشگاه چطور می باشد؟
با توکل بخدا و کنار گذاشتن مدیران قبلی مجموعه ورزشی در حال حاضر خود موسسه فرهنگی هنری علیمرادیان طرف قرارداد بمدت ۱۰ سال عهده دار شده و تنها علت این هم ناتوانی و عدم حمایت از طرف مسئولین امر در حفظ و نگهداری این مجموعه ورزشی هست.
در مورد ورزشگاه اختصارا توضیحی بفرمایید؟
ابعاد و اندازه ورزشگاه در حدارائه خدمات در سطح کشوری هست و بعلت نداشتن خوابگاه مناسب که در شآن تیمهای مهمان ورزشی باشه را نداره و همین باعث شده که اردوی جدی نداشته باشیم.

چه امکاناتی دارد؟

مساحت کل مجموعه ۸۵ هزار مترمربع هستش و استادیوم فوتبال زمین چمن مصنوعی ۱۵ هزار نفری داریم .سالن بدنسازی در حد قهرمانی کشور،فوتسال،هندبال،بسکتبال،والیبال،سالن کشتی و استخر.
امیدورام با رویکرد مدیریت جدید و افراد با شوق و نشاطی که با عشق به ورزش وارد این راه شدند بتوانیم در کنار هم اسم این مجموعه رو به جایگاهی که در شان آنها هست برسانیم.

در پایان چه پیامی برای مسئولین کشوری علی الخصوص ورزش دارید؟

امیدوارم که در بحث ساخت و ساز خوبگاه ورزشگاه همکاری و مساعدت کنند که بتوانیم تیمهای ورزشی کشور رو برای اردوی آبرو مندانه به شهر سرسبز و مهمان نواز نهاوند داشته باشیم که بقدری منابع غنی طبیعی داره که در بحث گردشگردی و توریست هم میشه کارهای بزرگی انجام داد.

در پایان هم از شما جناب آقای مازیارخویشوند سردبیر محترم پیشرو ورزش که همیشه پیگیر امور و مشکلات خانواده ورزش هستید را دارم

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا