اخبار ورزشیسایر اخبار

کمیته ملی المپیک در چه صورت به فدراسیون‌ها بودجه می‌دهد؟

خزانه‌دار کمیته ملی المپیک تاکید کرد در صورت افزایش بودجه، رقمی به فدراسیون‌ها اختصاص پیدا می‌کند.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، کمیته ملی المپیک خردادماه امسال نخستین مرحله از بودجه خود را به مبلغ ۱۲ میلیارد تومان به فدراسیون‌های ورزشی اختصاص داد.

بودجه ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیونی نیز برای کمیته ملی المپیک اختصاص پیدا کرده که این بودجه شنبه به حساب کمیته ملی المپیک واریز می‌شود.

کیکاووس سعیدی خزانه‌دار و دبیرکل کمیته ملی المپیک در گفت‌وگو با فارس، درباره اینکه آیا اینم بودجه ۶ میلیاردی به فدراسیون‌ها تخصیص می‌یابد یا خیر، گفت: این بودجه مربوط به هزینه‌های جاری و حقوق کارمندان کمیته ملی المپیک است اما رئیس کمیته در تلاش است این بودجه را بیشتر کند.

وی افزود: درخواست آقای صالحی‌امیری این بوده که این رقم را به ۲۰ میلیارد تومان برساند در این صورت می‌توانیم از این بودجه به فدراسیون‌ها هم رقمی را اختصاص دهیم.

سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک همچنین درباره بودجه در نظر گرفته شده برای المپیک ۲۰۲۰ توکیو، عنوان کرد: ۱۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از تحقق درآمد دولت پیش‌بینی شده اما هنوز چیزی به ما اختصاص پیدا نکرده است.

بودجه کمیته ملی المپیک در سال ۹۸ مبلغ ۷۴ میلیارد بوده است.

انتهای پیام/س

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + شش =

دکمه بازگشت به بالا