اخبار ورزشیفوتبال ایران

حسینی: نیمکت‌نشینی تصمیم کالدرون بود

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرمربی تصمیم‌گیرنده است و نیمکت‌نشینی من تصمیم کالدرون بود و هرچه او تصمیم بگیرد همان است.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، آخرین دیدار از هفته سوم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه آزادی بین دو تیم پرسپولیس و صنعت نفت آبادان برگزار شد که در پایان این دیدار سرخ‌پوشان پایتخت با نتیجه یک بر صفر به برتری رسیدند.

سیدجلال حسینی در پایان این دیدار در رابطه با بازی پیش‌‌روی پرسپولیس گفت: دربی برای هر دو تیم سخت است ربطی به نتیجه بازی قبل و بعد ندارد. استقلال تیم بزرگی است امیدوارم بازی دربی تماشاگرپسند باشد.

وی در پاسخ به این سؤال که گویا در مورد حاشیه‌ایی که از سوی علیفر برای شما به وجود آمده برخی با شما تماس گرفتند آیا این موضوع صحت دارد یا خیر، گفت: این سؤال را نپرسید. علیفر همکار شما است و با این حواشی بیشتر روی او فشار وارد می‌شود بهتر است در مورد این موضوع صحبت نکنید.

حسینی در پاسخ به این سؤال که شما به خاطر بازی دربی امروز روی نیمکت نشسته بودید، گفت: اصلاً اینطور نیست سرمربی تصمیم می‌گیرد و خدا را شکر که امروز یک برد خوب به دست آوردیم کنعانی‌زاده هم گل زد مبارک همه باشد. نظر فنی سرمربی بود که امروز روی نیمکت بنشینم او سرمربی است و هرچه تصمیم بگیرد درست است.

وی در پاسخ به این سؤال که گویا سرمربی پرسپولیس به ستاره‌های تیم هشدار داده بود که هر کسی امروز خوب بازی نکند در دربی نمی‌تواند بازی کند آیا صحت دارد یا خیر، گفت: اصلاً اینطور نیست. کالدرون از روزی که آمده تلاش می‌کند و با انرژی کار می‌کند. پرسپولیس تیم بزرگی است و این حرف‌ها خوب نیست. همه بازیکنان تیم آماده می‌شوند تا برای یک بازی سخت در دربی نمایش خوبی از خود به اجرا بگذارند.

حسینی در پاسخ به این سؤال که گویا باشگاه پرسپولیس مشکلات مالی دارد آیا این موضوع صحت دارد یا خیر، گفت: من دوست ندارم درباره این موضوع جواب بدهم. انصاری‌فرد با مشکلات زیادی روبه‌رو است مشکلاتی که به وجود آورده‌اند بیشتر از این است انصاری‌فرد هم در تلاش است تا ان‌شاءالله مشکلات حل شود مشکلات مالی باید حل شود و دارند تلاش می‌کنند تا ان‌شاءالله حل شود.

وی در پایان گفت: همه تیم‌ها مشکل دارند و این شرایط برای همه است. تیم‌ها یکسان نیستند و همه تیم‌ها تلاش می‌کنند که کم‌کم شرایط‌شان یکسان شود.

انتهای پیام/ک

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 18 =

دکمه بازگشت به بالا