اخبار ورزشیسایر اخبارویژه‌های خبری

باخ: ورزشکاران با اطمینان کامل برای حضور در المپیک به توکیو سفر کنند

رئیس کمیته بین المللی المپیک اعلام کرد خیال ورزشکاران برای حضور در مسابقات المپیک توکیو راحت باشد.

به گزارش پیشرو ورزش، توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک در جدیدترین مصاحبه اش دوباره تاکید کرد با وجود شرایط فوق العاده کرونا در ژاپن اما مسابقات المپیک در تاریخ مقرر برگزار خواهد شد.

باخ در کنفرانس آنلاین ورزشکاران عنوان کرد: توکیو بهترین المپیک برای برگزاری مسابقات است و ورزشکاران باید با خیال راحت و اطمینان کامل در توکیو حضور پیدا کنند و مسابقات خود را برگزار کنند. متاسفانه به دلیل شرایط کرونایی ورزشکاران تجربه متفاوتی در این رقابت ها خواهند داشت. اما مهمترین نکته برگزاری این مسابقات به روشی ایمن و احترام کامل به ورزشکاران است.

وی افزود: باید به ورزشکاران اطمینان داد و این برای همه ارزشمند است.  من به همه ورزشکاران اطمینان می دهم با خیال راحت به توکوبیو بیایید و آماده رقابت ها شوید. درباره تزریق واکسن کرونا به ورزشکاران باید بگویم این اقدام باعث می شود تا خود ورزشکاران ایمن شوند و مردم ژاپن نیز در ایمنی باشند.

المپیک توکیو در تاریخ ۲۳ جولای تا ۸ آگوست (یک تا ۱۷ مرداد ماه) برگزار می‌شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا