اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

کشوری فرد: زیرساخت ورزشگاه‌ها آماده شود می‌توانند پذیرای بانوان باشند

سرپرست سازمان لیگ در خصوص مسائل مختلف لیگ برتر فوتبال کشور توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش پیشرو ورزش، محمد رضا کشوری فرد در حاشیه قرعه کشی لیگ دسته یک فوتبال کشور در خصوص شرایط باشگاه های حاضر در لیگ دسته یک اظهار داشت: حتماً همینطور است باید بدهی خود را پرداخت کنند تا بتوانند کارهای خود را انجام دهند.

وی در خصوص کسر ۳ امتیاز از استقلال ملاثانی عنوان کرد: به هر حال رای کمیته انضباطی است، با توجه به اتفاقاتی که درون زمین رخ داد کمیته انضباطی رأی به کسر امتیاز استقلال ملاثانی داد.

سرپرست سازمان لیگ درباره اینکه کدام ورزشگاه‌ها می‌توانند میزبان بانوان باشند گفت: دیگر ورزشگاه ها باید زیر ساخت لازم را داشته باشند می‌توانند پذیرای بانوان باشند. سازمان لیگ هم در تلاش است تیم هایی که در لیگ برتر حضور دارند زیرساخت ها را فراهم کنند تا بانوان بتوانند در ورزشگاه ها حاضر شوند.

کشوری فرد افزود: استادیوم بازی را باید باشگاه مشخص کند و این یک موضوع طبیعی است که همه می‌دانند. ورزشگاه آزادی هم که در حال حاضر در دست بازسازی است اما در قسمتی که ورزشگاه سالم است می‌توانیم استفاده کنیم و پذیرای هواداران باشیم. امیدوارم اتفاقاتی که در هفته اول رخ داد در این هفته برگزار شود تا ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس بتوانند از هفته سوم شاهد حضور تماشاگران خود باشند.

وی در خصوص ثبت قرارداد بازیکنان در سازمان لیگ هم گفت: باشگاه‌ها تا جایی که سقف قراردادها را رعایت کنند قرارداد بازیکنانشان ثبت خواهد شد و بیشتر از سقف قرارداد ثبت نخواهد شد.

سرپرست سازمان لیگ درباره رعایت نکردن اصول قرارداد با بازیکنان توسط باشگاه ها خاطر نشان کرد: در این خصوص به باشگاه ها نامه زده‌ایم که که اگر این کار را انجام دهند در فصل آینده گریبان گیر خود باشگاه خواهد شد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 2 =

دکمه بازگشت به بالا