اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

کریمی: هنوز به قهرمانی امید داریم

سرپرست باشگاه استقلال گفت: داوری خوب نبود و ما راضی نبودیم، یکی دو موقعیت داشتیم که داوری در آن صحنه‌ها به سود حریف گرفت.

به گزارش پیشرو ورزش، حجت کریمی پس از شکست استقلال در دربی ۱۰۰ اظهار داشت: بچه ها خوب بازی کردند و زحمت کشیدند، اما قسمت به این شکل شد.

وی در مورد داوری بازی گفت: داوری خوب نبود و ما اصلا راضی نبودیم. یکی دو موقعیت داشتیم که داوری در آن صحنه ها به نفع حریف گرفت. کارشناسان هم باید نظر بدهند.

سرپرست باشگاه استقلال در مورد اینکه لیگ را از دست رفته می بینید، گفت: نه اینطور نیست و باز هم امید داریم و تا لحظه آخر تلاش می‌کنیم.

* سمیعی: کارشناسان گفتند پنالتی به سود ما گرفته نشد

فرشید سمیعی، سخنگوی باشگاه استقلال هم پس از پایان دربی گفت: بزای خوبی بود و هر دو تیم تلاش کردند. بچه های ما و ساپینتو با وجود مشکلاتی که داشتند تا اینجای کار قهرمانانه پیش آمدند.

کارشناس داوری نیستیم اما بین دو نیمه برخی از کارشناسان گفتند دقیقه ۴ پنالتی بود. مدیران استقلال از این نحوه سوت زدن راضی نبودند.

سخنگوی استقلال در مورد اینکه قهرمانی را از دست رفته می بینید یا خیر، تاکید کرد: بازی تا روز آخر ادامه دارد و امیدوارم تا پایان لیگ شاهد رقابت جوانمردانه باشیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 7 =

دکمه بازگشت به بالا