اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

واکنش ژاوی بعد از پیروزی بر رئال مادرید

سرمربی بارسلونا بعد از پیروزی بزرگ در ال کلاسیکو واکنش جالبی داشت.

به گزارش پیشرو ورزش، بامداد امروز(یکشنبه) در چارچوب دیدار دوستانه پیش فصل، تیم فوتبال بارسلونا در ایالت تگزاس آمریکا به مصاف رئال مادرید رفت و به برتری پرگل ۳ بر صفر رسید.

ژاوی بعد از این پیروزی بزرگ در ال کلاسیکو، گفت: ما امروز بهترین تیم دنیا شدیم اما دیروز بعد از شکست مقابل آرسنال در بحران شدیدی بودیم. این نظر ما برای هوادارانمان است.

وی افزود: باید به کار و تلاشمان ادامه دهیم. نتیجه ال کلاسیکو باورنکردنی است اما باید این طور ادامه دهیم. ما در این میان انتخاب بازیکنان استثنایی نداریم و هر کسی آماده تر باشد در ترکیب قرار می گیرد. فرمین لوپز خیلی خوب آماده شده بود به همین خاطر در این بازی حضور پیدا کرد.

سرمربی بارسلونا ادامه داد: رومئو فرمانده است. او انتقال خوبی بود و ما از حضورش در بارسلونا خوشحالیم. درباره آینده عثمان دمبله باید ببنیم چه اتفاقی می افتد چون در بازار نقل و انتقالات چیزی مشخص نیست. اما دمبله الان اینجا است و با بارسلونا خوشحال است.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − شش =

دکمه بازگشت به بالا