اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

مظاهری به پیکان پیوست

علی زارع هم پیکانی شد

دروازه بان باتجربه فوتبال ایران با عقد قراردادی به طور رسمی به پیکان تهران پیوست.

به گزارش پیشرو ورزش و به نقل از روابط عمومی باشگاه پیکان،محمدرشید مظاهری دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال که سابقه بازی در تیم های مطرحی مثل استقلال، تراکتور و سپاهان را در کارنامه دارد، امروز بعد از حضور در باشگاه پیکان با مدیران این باشگاه به توافق رسید و قرارداد خود را امضا کرد.

مظاهری ۳۳ ساله نیم فصل اول لیگ برتر را در سپاهان سپری کرد و بعد از فسخ قرارداد خود با طلایی پوشان اصفهانی به جمع خودروسازان ملحق شد.

این دروازه بان باتجربه در ذوب آهن سابقه کار کردن با سیدمجتبی حسینی را در کارنامه دارد و حالا بار دیگر زیر نظر این سرمربی فعالیت خواهد کرد.

علی زارع هافبک تهاجمی ۲۲ ساله که سابقه بازی در نساجی و مس رفسنجان را دارد، بعد از مذاکره و توافق نهایی با مدیران باشگاه پیکان  به این تیم پیوست.

این بازیکن که در نقل و انتقالات نیم فصل از مس جدا شده بود، با پیکان قراردادی ۱.۵ ساله منعقد کرده و در ادامه فصل جاری لیگ برتر زیر نظر مجتبی حسینی توپ خواهد زد.

زارع امروز بعد از عقد قرارداد با پیکان به محل تمرین رفت و رسما کار خود را با خودروسازان شروع کرد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

دکمه بازگشت به بالا