اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

هدیه ارزشمند مسی به دِولین بازیکن تیم ملی استرالیا

بازیکن تیم ملی استرالیا هدیه ارزشمندی را از اعجوبه آرژانتینی فوتبال دریافت کرد.
به گزارش پیشرو ورزش، کامرون دِولین هافبک تیم ملی استرالیا که حتی یک دقیقه هم در ترکیب کانگوروها در جام جهانی ۲۰۲۲ به میدان نرفت، قطر را با هدیه‌ای ارزشمند ترک کرد.

دولین که در تیم اسکاتلندی هارت بازی می‌کند، پس از پایان بازی استرالیا مقابل آرژانتین در مرحله یک‌هشتم نهایی که با شکست ۲ بر یک تیمش همراه بود، پیراهن لیونل مسی که با آن به رکورد ۱۰۰۰ بازی رسیده بود را از او هدیه گرفت.

دولین در بازگشت از قطر و در فرودگاه سیدنی گفت: من بعد از بازی به زمین مسابقه رفتم و پس از دلداری به بازیکنان خودی، با مسی دست دادم. کسی چیزی نگفت، پس من شانس خود را امتحان کردم. به مسی گفتم تو را بعداً می‌بینم و آن چیزی که دیدید، اتفاق افتاد. او من را نمی‌شناخت اما آن‌قدر خوب و متواضع بود که به من احترام گذاشت.

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد مسی پس از عکس‌گرفتن با نشان ویژه بهترین بازیکن مسابقه، پیراهن خود را به دولین ۲۴ ساله می‌دهد.

 

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − یک =

دکمه بازگشت به بالا