اخبار ورزشیفوتبال ایران

علیزاده:ربیعی می‌تواند پروژه‌اش را به بهترین شکل تمام کند/سهمیه آسیایی هدف ما در سال سوم است

معاون فنی باشگاه مس‌رفسنجان گفت: سرمربی ما در دو فصل آینده می‌تواند پروژه‌ای که خودش آغاز کرده را به بهترین شکل تکمیل کند.

به گزارش پیشرو ورزش، علی علیزاده در حاشیه مراسم جشن تولد ۴۰ سالگی محمد ربیعی و تمدید قرارداد او با باشگاه مس رفسنجان اظهار داشت: خیلی خوشحالم که توانستیم قرارداد محمد ربیعی را تمدید و او را برای دو فصل دیگر در شهر رفسنجان حفظ کنیم. ربیعی خودش این تیم را به لیگ برتر آورد و خودش به این تیم در لیگ برتر شخصیت داد. او در دو فصل آینده می‌تواند پروژه‌ای که خودش در این تیم آغاز کرده را به بهترین شکل تکمیل کند.
علیزاده با اشاره به اهداف مس رفسنجان در دو فصل آینده لیگ برتر گفت: هدف‌گذاری ما در فصل اول، حفظ سهمیه تیم در لیگ برتر بود که به لطف خدا این اتفاق انجام خواهد شد. در فصل دوم، یعنی فصل آینده به دنبال کسب رتبه تک رقمی هستیم و در فصل سوم، حضور در جمع ۶ تیم و کورس سهمیه آسیایی. ما در دو فصل آینده این اهداف را دنبال خواهیم کرد.
معاون فنی باشگاه مس رفسنجان تصریح کرد: از محمد ربیعی تشکر می‌کنم که به ما اعتماد کرد و در رفسنجان ماند. همینطور از زندینی که تلاش زیادی برای تمدید قرارداد ربیعی انجام داد و در نهایت این اتفاق خوب رقم خورد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + بیست =

دکمه بازگشت به بالا