اخبار ورزشیفوتبالفوتبال جهان

هانری: نمی‌‌دانیم امباپه فصل آینده کجاست

سرمربی تیم فوتبال المپیک فرانسه گفت: مشکل ما این است که نمی‌دانیم امباپه فصل بعد کجا خواهد بود.
به گزارش پیشرو ورزش، دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه تایید کرد که رئال مادرید به فدراسیون فوتبال فرانسه نامه نوشته است تا به آنها اطلاع دهد که بازیکنان خود را برای بازی‌های پاریس آزاد نخواهند کرد.
این مربی گفت: من مدتی پیش می‌دانستم که آنها این ایمیل را ارسال کرده‌اند. این تصمیم متعلق به باشگاه است و اگر آنها بگویند نه، یعنی نه.
این تصمیم درهای تیم المپیک را به روی بازیکنانی می‌بندد که تمایل خود را برای شرکت در بازی‌های المپیک ابراز کرده بودند. در صورت امضای قرارداد امباپه با مادرید، این اتفاق می‌تواند بر او نیز تأثیر بگذارد.
این مهاجم ۲۵ ساله تمایل خود را برای حضور در بازی‌های زادگاهش ابراز کرده بود، هرچند که در اظهارات اخیر خود در این مورد، کمتر در این مورد قاطع بوده است.
تیری هانری مربی تیم المپیک فرانسه هم اظهارات دشان را تکرار کرد و عنوان کرد که در مورد امباپه، آنها با مشکل دیگری روبرو هستند که نمی‌دانند این بازیکن فصل آینده کجا خواهد بود.
وی افزود: ما تلاش خواهیم کرد تا آنچه را که لازم است در سطح باشگاه انجام دهیم. می دانیم که او PSG را ترک می‌کند اما نمی‌دانیم کجا خواهد رفت. می‌دانستم که بسیاری از باشگاه‌ها به ما بازیکن قرض نمی‌دهند، به‌خصوص باشگاه‌های خارجی. من ایمیل رئال مادرید را دیدم و انتظارش را داشتم. باید ببینیم چه می توانیم بکنیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − هفت =

دکمه بازگشت به بالا