اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

حسینی: خستگی بازی با استقلال مقابل گل گهر مشهود بود

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: هفته گذشته مسابقه سنگینی را برابر استقلال داشتیم و خستگی آن بازی در بدن بازیکنانم کاملا مشخص بود.
به گزارش پیشرو ورزش، مجتبی حسینی پس از شکست یک بر صفر برابر گل گهر در نشست خبری بعد از بازی اظهار داشت: پیش بینی می کردیم به دلیل فشردگی بازی های لیگ دچار مشکل شویم چرا که هفته گذشته بازی سنگینی را برابر استقلال داشتیم و این اتفاق هم برای ما افتاد و خستگی برابر استقلال در بازیکنانم کاملا مشخص بود و نتوانستیم عملکرد خوبی را داشته باشیم و بی جهت بازی امروز ما امروز برگزار کردند.

وی در خصوص عملکرد بازیکنان خود گفت: بازی امروز را که نگاه کنید می بینید نتیجه بازی را تنها یک ضربه ایستگاهی تعیین کرد و با توجه به زمین و بازی از همه تاکتیک های خودمان استفاده کردیم و حتی توپ را به تیر هم زدیم ولی به گل نرسیدیم. فکر میکنم تک صحنه بازی همان گل گل گهر بود که به زیبایی توپ به گل تبدیل شد. بازیکنان من باید یاد بگیرند در چنین بازی هایی از فرصت‌های به دست آمده استفاده لازم را ببرند و به گل برسند. امروز ما در ۱۰ دقیقه آخر می توانستیم نتیجه بازی را تغییر بدهیم ولی خوب نشد که بشود.

سرمربی پیکان با اشاره به اینکه اگر در این بازی نتیجه می‌گرفتیم شرایط تیم ما در جدول بسیار خوب می‌شد، گفت:‌ من هم مربی هستم و باید هم جنبه برد را داشته باشم و هم جنبه شکست که همیشه در ورزش وجود دارد. مسئولیت این باخت با من است و نباید بازیکنانم تحت فشار قرار بگیرند. باید از این شکست درس بگیریم و برویم خود را برای ادامه بازی های لیگ آماده کنیم. تنها گلایه من این است که چرا باید بازی ما پس از ۳ روز از بازی هفته ششم برگزار شود بازی ما می‌توانست فردا برگزار شود تا بازیکنانم بهتر ریکاوری کنند و بازی بهتری هم به نمایش بگذارند. هرچند دلیل بر باخت ما نیست و ما امروز این بازی را شکست خوردیم و باید به بازی های بعدی فکر کنیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 5 =

دکمه بازگشت به بالا