اخبار ورزشیفوتبالفوتبال ایران

کی‌روش: باخت و گل خوردن را دوست نداریم

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان به باخت مقابل تونس واکنش نشان داد.

یه گزارش پیشرو ورزش، کارلوس کی‌روش، درباره دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان برابر تونس اظهار داشت: جلسه تمرینی خوبی مقابل تونس بود. از همه بازیکنان استفاده کردیم و به تمرینات خودمان در روزهای آتی ادامه خواهیم داد. فرصت خوبی بود که بازیکنان حاضر در اروپا و خارج از کشور را ببینیم.

وی افزود: بعد از هفته‌ها فرصت مناسبی بود که در کنار هم تمرین و بازی کنیم. قطعا نتیجه خوبی نبود. ما گل خوردن و باختن را دوست نداریم. قبل از پنالتی فرصتهایی داشتیم که این فرصتها را از دست دادیم.

سرمربی تیم ملی کشورمان تصریح کرد: مهمترین موضوع این است که توانستیم از بازی تمرینی برای آماده‌سازی پیش از دیدار برابر انگلیس استفاده کنیم.

کی‌روش ادامه داد: می‌خواهم قدردانی خودم را از تیم ملی تونس اعلام کنم که آمادگی‌شان را برای کمک به برنامه آماده‌سازی‌مان نشان دادند و البته این بازی برای آنها هم خوب بود. ولی آنها با در نظر گرفتن اینکه بازی ما هفته آینده دوشنبه است تیم‌شان را در اختیار آماده‌سازی ما قرار دادند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − هفت =

دکمه بازگشت به بالا