اخبار ورزشیاسلایدر اصلیفوتبالفوتبال ایرانویژه‌های خبری

نکونام: قول می دهم برای بزرگی باشگاه تلاش کنم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: هواداران مثل من تا روز آخر با استقلال خواهند بود.

به گزارش پیشرو ورزش، جواد نکونام در نشست خبری اظهار داشت: از حجت کریمی تشکر ویژه می کنم که در این مدت زحمات زیادی کشیدند و از امیری هم تشکر می کنم که چندین سال است او را می شناسم و کنار هم بودیم. ممنون هواداران استقلال هستم که مثل خود من هوادار هستند و تا روز آخر خواهند بود. در این مدت خیلی به من لطف داشتند. اخبار را پیگیری می کردم و ای کاش می شد تک تک از همه آنها تشکر کنم، اما از همینجا دست آنها را می فشارم و به آنها قول می دهم که تا جایی که می توانم برای بزرگی نام استقلال تلاش کنم.

* باعث افتخارم است که در استقلال حضور دارم

وی افزود: باعث افتخار است که در این تیم حضور دارم. از تمام پیشکسوتان و بزرگان باشگاه بزرگ استقلال به خصوص پرویز مظلومی که او را اسطوره اخلاق و فوتبال این باشگاه می‌دانم، از پدرم که اینجا است و مرا استقلالی کرد، اجازه می‌گیرم. خوشحالم که اینجا هستم و امیدوارم در کنار همدیگر با هواداران بتوانیم روزهای خوبی را رقم بزنیم و بهترین عملکرد و بهترین کارنامه را داشته باشیم که باعث افتخار هواداران باشیم. از اینجا قول می‌دهم که فصل خوب و امیدوار کننده ای را داشته باشم و در پایان با یکدیگر جشن بگیریم.

وی گفت: شرایط طوری نیست که به صورت کنفرانس صحبت کنیم و حتما در یک برنامه در خدمت همه دوستان هستم و پاسخگو خواهم بود. امیدوارم این چند روز سخت که هواداران، مدیریت باشگاه و خود من و حتی فرزندم که الان در استقلال است و او هم درگیر شده را در آینده با خوبی و خوشی به پایان برسانیم.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =

دکمه بازگشت به بالا