اخبار ورزشیکشتی و وزنه برداری

دعوت بنی‌تمیم به وزارت ورزش برای برگزاری سالم انتخابات فدراسیون کشتی

سرپرست فدراسیون کشتی از سوی مسئولان وزارت ورزش و جوانان به منظور برگزاری هر چه سالم‌تر انتخابات این فدراسیون به این وزارتخانه دعوت شد.

به گزارش پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، بعد از استعفای رسول خادم از فدراسیون کشتی؛ مسئولان وزارت ورزش حمید بنی‌تمیم را به عنوان سرپرست فدراسیون تا زمان برگزاری انتخابات تعیین کردند، اما مدتی است که تعدادی از کاندیداها در واکنش به استفاده و نفوذ بنی‌تمیم به عنوان مسئول فدراسیون و یکی از نامزدهای انتخابات و تاثیرش در تصمیم‌گیری روسای هیات‌های استانی خواستار تعیین تکلیف در این خصوص شدند.

در جدیدترین تصمیم، مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان به این جمع‌بندی رسیدند که با دعوت از بنی‌تمیم به وزارت ورزش و جوانان با وی اتمام حجت کنند تا تکلیف روشن شده و شاهد برگزاری انتخاباتی سالم‌تر باشیم.

برای از بین بردن شائبه‌ها و احتمال استفاده بنی‌تمیم از امکانات فدراسیون برای جمع‌آوری آرا قرار است وی آخر هفته جاری جلسه‌ای با مسئولان وزارت ورزش داشته باشد که گفته می‌شود از او خواسته شده تا از بین حضور در انتخابات یا تداوم سرپرستی یکی را انتخاب نماید؛ یعنی اگر می‌خواهد همچنان به عنوان سرپرست به فعالیتش ادامه دهد باید از حضور در انتخابات کناره‌گیری کند و اگر می‌خواهد همچنان در انتخابات حضور داشته باشد، هر چه زودتر انصراف خود را از سرپرستی فدراسیون اعلام کند تا فرد جدیدی مجری برگزاری انتخابات شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا