اخبار ورزشیسایر اخبار

تقابل مینی گلفر های کشور در باشگاه مینیاتور تهران

انجمن مینی گلف جمهوری اسلامی ایران یک دوره رقابت آزاد را در روز جمعه ۱ مهرماه در باشگاه مینیاتور تهران به صورت مختلط برگزار نمود.
به گزارش مازیار خویشوند سردبیر پیشرو ورزش، این رویداد که شرکت کنندگانی از تهران، قم، خراسان، مازندران در آن شرکت داشتند با ۳۲ شرکت کننده طی ۲ راند در گروه های ۴ تیمی برگزار گردید.

از نکات حائز اهمیت این رویداد رقابت همزمان و متقابل زنان و مردان مینی گلفر بایکدیگر بود که در پایان این رویداد مهیج محمد شکیبا مهر با رکورد ۹۰ مقام اول، مهران رحمتی با رکورد ۹۱ مقام دوم و علیرضا آل بویه با رکورد ۹۳ مقام سوم را کسب نمودند و هر سه جایگاه نخست به آقایان تعلق گرفت اما نرجس جعفری از قم را نیز می‌توان به عنوان نفر اول بانوان معرفی نمود چرا که بالاترین رکورد را در بین شرکت کنندگان خانم به خود اختصاص داد.
احمدرضا دلیران فیروز ریاست انجمن مینی گلف ایران که به تازگی کرسی کمیته رسانه فدراسیون جهانی را نیز کسب نموده اظهار داشت که شرکت کنندگان در رویداد ۱ مهر چنانچه اقدام به ثبت ۳ رکورد دیگر در این روز نمایند اطلاعات ۵ راند آنها برای ثبت در رنکینگ جهانی برای فدراسیون جهانی ارسال خواهد شد.
به همین سبب این رقابت پس از پایلن ۲ راند و مشخص شدن نفرات برتر مجدد برای ثبت ۳ راند جدید ادامه و تا پایان روز جمعه بازیکنان رکوردهای خود را برای ورود به رنکینگ جهانی ادامه دادند.
هستی جعفری دبیر انجمن مینی گلف در این خصوص گفت: ما اطلاعات را ارسال خواهیم کرد و از آنجا که برای اولین بار در کشور این اقدام انجام می‌شود ممکن است از جانب فدراسیون ایراداتی بر آمار ارسالی گرفته شود اما این مسیر ادامه خواهد یافت.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =

دکمه بازگشت به بالا