اخبار ورزشیفوتبال ایران

نبی: رکورد همکاری فدراسیون برای مبارزه با کرونا را به AFC و فیفا ارسال می کنیم

دبیر کل فدراسیون فوتبال توضیحاتی را در خصوص نحوه همکاری این فدراسیون برای مبارزه با ویروس کرونا را تشریح کرد.

به گزارش  پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، مهدی محمد نبی در خصوص شرایطی که این روزها فوتبال به خاطر شیوع کرونا متحمل شده است، گفت: این شوک شامل تمامی جوامع دنیا به ویژه جوامع ورزشی شده است. به همین دلیل مسابقات فوتبال در کشور تعلیق شده و در این راستا از کسانی که اسفندماه تا این تاریخ در مراکز درمانی و اورژانس کشور و … زحمت کشیده اند تشکر می‌کنیم.

وی افزود: این عزیزان حتی مدت ها نتوانستند خانواده خود را ببینند و در واقع ایثار کرده اند. از مجموعه های مختلف نیروی انتظامی و همکاری مردم تشکر می‌کنیم که قرنطینه را به خوبی رعایت کردند. از جامعه ورزش هم تشکر می‌کنم چون گزارش های ارسالی به فدراسیون نشان می دهد باشگاه ها، هیات ها و … به سهم خود همکاری لازم را انجام داده اند. این نکات مثبت و در خور شان ما بود. فیفا و ای اف سی مکاتباتی نیز در این زمینه داشتند و ما هم رکورد همکاری که در این مدت در مبارزه با کرونا داشتیم را برای آنها ارسال خواهیم کرد. امیدواریم با رعایت تمامی مواردی که وزارت بهداشت و ستاد مبارزه با کرونا اعلام می کند از این شرایط عبور خواهیم کرد.

دبیر کل فدراسیون فوتبال تاکید کرد: امیدوارم همه به زندگی عادی خود برگردند و با نشاط در جامعه حضور پیدا کنند. جامعه ورزش کشور و خانواده فوتبال تماما ام

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + بیست =

دکمه بازگشت به بالا