اخبار ورزشیفوتبال ایران

عکس قدیمی با برانکو بهانه حمله به مدیرعامل پارس جنوبی!

در آستانه بازی پرسپولیس و پارس جنوبی به صفحه شخصی مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی حمله کردند و او را مدیر پرسپولیسی خطاب کردند.

به گزارش  پایگاه خبری پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس، بهرام رضائیان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی به دلیل حمله اشخاصی به صفحه اینستاگرامش مجبور شد صفحه شخصی خود را به طور موقت ببندد. دلیل این مساله عکسی بود که بهرام رضائیان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی را در حال خوش و بش با برانکو نشان می‌دهد عکسی که مربوط به یک بازی دوستانه بین پرسپولیس و پارس جنوبی بوده و مدیرعامل پارس جنوبی با سرمربی پرسپولیس به رسم ادب خوش و بش کرده‌اند. همین عکس بهانه‌ای به دست برخی افراد در فضای مجازی داد تا با پیش قضاوت به این مدیرعامل خوشنام و بی‌حاشیه فوتبال ایران فحاشی و هتاکی کنند.

دیدار پرسپولیس و پارس جنوبی روز پنجشنبه ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه تختی شهر جم برگزار می‌شود و پرسپولیس با یک مساوی قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + هفده =

دکمه بازگشت به بالا