اخبار ورزشیسایر اخبار

اطلاعیه فدراسیون کوهنوردی در پی سقوط یک کودک سنگ نورد در اصفهان/تماس وزیر با پدر ورزشکار

یک کودک ۸ ساله سنگ نورد در جریان مسابقاتی دچار سقوط از ارتقاع شده و حال مساعدی ندارد.

به گزارش  پیشرو اسپرت و به نقل از خبرگزاری فارس،  یک کودک سنگ نورد اصفهانی در جریان برگزاری مسابقاتی در فولادشهر از ارتفاع ۸ متری سقوط کرده و آسیب جدی دیده که در حال در بیمارستان بستری شده است. گفته می شود حال وی چندان مساعد نیست.

هنوز علت دقیق این حادثه مشخص نشده و قرار است امروز هیات اصفهان برای روشن شدن ماجرا تشکیل جلسه بدهد.

در این باره فدراسیون کوهنوردی اطلاعیه‌ای را صادر کرد:

درپی وقوع حادثه تلخ سقوط یکی از نونهالان سنگنورد در مسابقه درون باشگاهی در اصفهان که منجر به آسیب این ورزشکار عزیز گردید، فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی ضمن ابراز تاسف از این اتفاق و اظهار همدردی با خانواده ایشان، از هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان اصفهان خواست تا در اسرع وقت ضمن بررسی حادثه و برخورد جدی با مسببین آن، گزارش این اتفاق و اقدامات صورت گرفته را در اختیار این فدراسیون و عموم مردم قرار دهد.

همچنین این فدراسیون از کلیه متقاضیان برگزاری مسابقات، دوره‌های آموزشی، برنامه‌های کوه‌نوردی، سنگ‌نوردی و طبیعت‌گردی تقاضا دارد تنها ضمن هماهنگی با باشگاه‌های دارای مجوز، هیاتهای استان و شهرستان و پس از اخذ مجوزهای لازم با بهره‌گیری از مربیان بازآموزی دیده و بارعایت کلیه مفاد آئین‌نامه‌ها و بخشنامه‌ها اقدام به اجرای برنامه نمایند.

همچنین سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با پدر آرمان غیاثی تماس تلفنی برقرار و دلجویی و آرزوی سلامتی وبهبودی برای ورزشکارنونهال حادثه دیده کرد.

انتهای پیام/

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 13 =

دکمه بازگشت به بالا