اخبار ورزشیورزش تهران

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران: برونگرایی تلاش ها منجر به خدمت رسانی بهتر به جامعه خواهد شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در جلسه تقدیر از اعضای ستاد فجر اداره کل از فعالیت های خوب سال گذشته گفت و افزود: برونگرایی تلاش ها منجر به خدمت رسانی بهتر به جامعه خواهد شد.

به گزارش پیشرو ورزش، در این نشست که با حضور اعضاء ستاد برگزار شد، “علی جوادی” با اشاره به تجمیع فعالیت‌ها و ایجاد شور و نشاط اجتماعی و برنامه های مناسبتی از جمله دهه فجر که از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: یکی از ویژگی برنامه های فجر تبدیل درونگرایی به برونگرایی است. خوشبختانه با ایجاد ستاد و استفاده از ظرفیت همه ارکان اداره کل، تعداد قابل توجهی برنامه در استان تهران برگزار شد که بخش های مختلف همگانی، قهرمانی و افتتاح پروژه‌های عمرانی را دربرداشت.

وی ضمن تقدیر از “پیام نظر” به عنوان دبیر ستاد اضافه کرد: همپوشانی فعالیت‌ها و همراهی معاونین، روسای ادارات، هیات‌ها و مسئولان ستاد، موجب شد تا فعالیت های صورت گرفته از حالت درونگرایی به برونگرایی تبدیل شود و زمینه خدمت رسانی بهتر به جامعه مخاطب را فراهم آورد. بر همین اساس، تقدیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران را نیز در پی داشت.

در این جلسه که با حضور سردار باران چشمه رئیس فدراسیون ورزش زورخانه ای، اسبقیان رئیس فدراسیون ورزش جانبازان و معلولین و میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران برگزار شد، ایرجی، ارشدی، نظر، ربیعی، محمدی، حسینی، خرم، ملکی، شاکری فرد، کریمی، آزاد، داورزنی و سلگی مورد تقدیر قرار گرفتند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + یازده =

دکمه بازگشت به بالا