اخبار ورزشیورزش تهران

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران:ظرفیت‌سازی، ظرفیت سنجی و هم‌افزایی در تهران شکل خواهد گرفت

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در اولین رویداد همنا مشارکت نهادمند اجتماعی جوانان با هدف گفت‌وشنود با مدیران ستادی و ارائه برنامه‌ها و حمایت‌ها در حوزه مشارکت گفت: ظرفیت‌سازی، ظرفیت سنجی و هم‌افزایی در تهران شکل خواهد گرفت.

به گزارش پیشرو ورزش، در اولین رویداد همنا به میزبانی این اداره کل و با حضور یامین پور معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان، مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت، “علی جوادی” مدیرکل ورزش و جوانان استان، علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران و رئیس ستاد سمن‌های شهر تهران برگزار شد، نمایندگان سمن‌ها و تشکل‌های اجتماعی با مسئولان به گفت و گو پرداختند.
در ادامه این رویداد، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به پیوندهای اجتماعی در استان و پایتخت گفت: طی سال‌های گذشته بهره صحیح از ظرفیت سمن‌های مردم‌نهاد در تهران نشده ‌است، اما در این دوره ظرفیت‌سازی، ظرفیت سنجی و هم‌افزایی رویکرد جدیدی خواهد بود تا به مشارکت مردم و جوانان عینیت بخشیده و کار به‌صورت کیفی و مردمی دنبال شود.
علی جوادی تأکید کرد: امیدوارم با حمایت وزارت ورزش و جوانان و برای رفع مشکلات در جامعه که اولویت حاکمیت در دولت سیزدهم است، استفاده از گروه‌های مردمی هدفمند پیگیری شود و اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران در آن نقش‌آفرین ظاهر شود.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + دو =

دکمه بازگشت به بالا