اخبار ورزشیورزش تهران

برگزاری کارگاه مجازی تاثیر ورزش در پیشگیری از اضطراب ناشی از کرونا

کارگاه مجازی تاثیر ورزش در پیشگیری از اضطراب ناشی از ویروس کرونا به همت هیئت اسکواش جنوب شرق تهران برگزار گردید.

به گزارش پیشرو اسپرت و به نقل از روابط عمومی هیئت اسکواش جنوب شرق تهران، در این کارگاه مجازی که با حضور خانم استاد شهرزاد قاسم زاده نوا (روانشناس) به صورت مجازی و پخش از صفحه اینستاگرام این هیئت برگزار شد در خصوص دریافت اطلاعات کمی و کیفی این ویروس منحوس نکاتی بیان شد.

سپس در خصوص اضطراب  که خود احساس ناخوشایندی و نوعی دل واپسی مبهم با نشانه های جسمی است نکات مهمی عنوان گردید و راه های درمان آن توسط  دارو درمانی و روان درمانی بیان شد.

در ادامه نیز استاد این کارگاه مجازی به بیان مزایای ورزش در مقابله با اضطراب ناشی از ویروس منحوس کرونا پرداخت و گفت : با انجام ورزش ضمن افزایش آندروفین ، استرس و اضطراب کم شده و حس خوبی دریافت خواهد شد. استاد قاسم زاده افزود  ورزش باعث عزت نفس شده  و قدرت انعطاف پذیری و سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و به کاهش استرس و اضطراب کمک شایانی می نماید.

این استاد روانشناسی در پایان این کارگاه مجازی عنوان داشت با توجه به وجود ویروس کرونا و عدم فعالیت های اغلب رشته های ورزشی می توان ورزش و نرمش های ساده نظیر دراز نشست ، طناب زدن ،شنا سوئدی ،تمرینات کششی و وزنه زدن  را در منزل دنبال کرذ و به این ترتیب استرس و اضطراب را به شدت کاهش داد.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 9 =

دکمه بازگشت به بالا