اخبار ورزشیورزش تهران

نشست مشترک دبیر هیئت اسکواش استان تهران و سرپرست هیئت جنوب شرق با مدیر ورزشگاه تختی

نشست مشترک دبیر هیئت اسکواش استان و سرپرست هیئت جنوب شرق با مدیر مجموعه ورزشی تختی تهران برگزار شد.

به گزارش پیشرو اسپرت ، دکتر سید صادق صالحی (دبیر هیئت اسکواش استان تهران) و حسین شیرازی مقدم (سرپرست هیئت اسکواش جنوب شرق تهران) با حضور در ورزشگاه تختی تهران با مهندس حسین پور (مدیر مجموعه ورزشی تختی) دیدار و در خصوص راه اندازی  و گسترش رشته اسکواش و پدل در  جنوب شرق تهران به گفتگو پرداختند.

در این نشست دکتر صالحی (دبیر هیئت اسکواش استان تهران) طی سخنانی عنوان داشت: مهم ترین سیاست هیئت استان ترویج ، گسترش و همگانی کردن رشته اسکواش و پدل در سطح شهر و استان تهران خواهد بود و بنا داریم این رشته را با کمک مجموعه ورزشی تختی در شرق تهران گسترش دهیم.

مهندس حسین پور (مدیر مجموعه ورزشی تختی) با قدردانی از حضور دبیر هیئت اسکواش استان و سرپرست هیئت جنوب شرق در ورزشگاه تختی ،  از تاسیس آکادمی رشته اسکواش و پدل  در این مجموعه استقبال و اعلام آمادگی کرد از ترویج و گسترش این رشته در جنوب شرق تهران با کمک مجموعه تختی حمایت خواهد کرد.

حسین شیرازی مقدم (سرپرست هیئت اسکواش جنوب شرق تهران) ضمن تشکر از حمایت ویژه مدیریت مجموعه ورزشی تختی از تشکیل و راه اندازی  پایگاه اسکواش و پدل در این مجموعه ، ابراز امیدواری کرد با کمک همه علاقمندان ، دلسوزان و مسئولین ورزشی نسبت به تشکیل آکادمی شرق تهران و جذب ورزشکاران نونهال، نوجوان و جوان تلاش فراوانی صورت پذیرد.

همچنین در پایان این نشست مقرر گردید فضایی در مجموعه ورزشی تختی تهران جهت گسترش این رشته در اختیار هیئت جنوب شرق قرار گیرد.

شایان ذکر است دکتر سید صادق صالحی با همراهی حسین شیرازی مقدم از چند مکان پیشنهادی مجموعه تختی جهت راه اندازی رشته اسکواش بازدید بعمل آوردند.

حسین شیرازی مقدم

حسین شیرازی مقدم فعالیت رسانه ای خود را از سال 1389 و با مدیریت روابط عمومی در هیأت های ورزشی پهلوانی،رزمی،اسکواش، بیلیارد ، بیماران خاص و همچنین عضویت در مجامع خبری و رسانه ای آغاز کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − نه =

دکمه بازگشت به بالا